مشخصات کاربر
 - نام کاربر : آروین ر
- تاریخ عضویت : 1392/4/3
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
بسیار متشکرم از امیر عزیز ... باتوجه به نظر شما و باتوجه به اینکه یکی دوسالی قصد دارم نگهش دارم رفتم یه نوت 4 خریدم ... سری c ... ساخت ویتنام ... از نمایندگی مایکروتل .... دوستم نوت 3 داره دیروز باهاش کار کردم ،بنظرم این نوت 4 بنسبت اون خیلی سرتره،یا شایدم چون من خریدمش دوست دارم اینطور فکر کنم : )) ............... الانم کاملا راضی ام ازش ............
به هرحال از شما دوست عزیز به خاطر مشاورتون کمال تشکر رو دارم
بنده صرفا عاشق گوشی های سری نوت هستم. سوالم از استاد عزیز امیر خان اینه که بنظر حضرتعالی برای منی که دستکم قصد دو سه سال استفاده از گوشی جدیدم رو دارم خرید نوت 4 مناسبتره یا نوت 3 ؟؟؟؟ خب نوت 3 فک کنم حدودا 300 ارزونتره ... و خودم نوت4 رو بیشتر دوست دارم اما سوالم اینه ایا ارزش 300-400 بیشتر پول دادن رو داره ؟ نظر شما که از سی پی یو و رام این گوشی ها آگاهی داری چیه ؟ و حالا نظرتون رو هر کدوم که هست زحمت بکشید اون مدلی که بطور کلی بهتر هست رو معرفی کنید؟ مثلا 900 یا 9005 ؟ یا سری c یا h یا f ؟ لطف کنید کامل بگید،چون به فروشنده ها نمیشه اعتماد کرد ...
بنده از گوشی سر در نمیارم و شاید شما بارها به این چنین سوالاتی پاسخ داده باشید،اما خواهشمندم یکبار دیگه پاسخ بدید با تشکر فراوان