مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Mohammad A
- تاریخ عضویت : 1392/4/20
- تعداد نظرهای داده شده : 6
نظرها
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
فرقش همینه دیگه
با این 300 مگ رم خالی میمونه برات برا اجرای اپلیکیشن و بازی
با اون بیشتر...ندیدم چقدر ولی این که من دارم 300...وقتی هم برنامه ها اکثرا باز هستن 180 - 200
موفق باشی
فروشنده گفت اگه مشکلی پیش بیاد اگه قبل از سه روز برنامه نصب کرده باشی گارانتی شاملش نمیشه !
بذار اگه چیزی شد بفرستم تعویض شه !
بعد از سه روز هر بلایی خواستی سر گوشی بیار !!
چیکار کنم ؟؟؟؟
من همین الان این گوشی رو خریدم !
فروشنده گفت تا 3 روز برنامه روش نصب نکن :|
یعنی چی ؟
واقعا نصب نکنم ؟
گفت ممکنه خراب شه ؟ اخه چه ربطی داره !!!!
نظر شما چیه دوستان ؟؟
اون SIII که منفجر شده خانم گوشیو گذاشته تو مایکروویو !
شما هم یه لیوان آبو بذار تو ماکروویو بعد درش بیار...خب میترکه دیگـــه !
این S4 هم احتمالا برق نوساناتی داشته یا مشکل از شارژر بوده نمیدونم
ولی اینقدم که شما بزرگش میکنی نیست !!!
داداش شاید سیم هندزفریت قطع شده ( به احتمال زیاد )
هندزفریت رو روی یه گوشی دیگه تست کن
شایدم سوکت هدفون گوشیت خراب شده باشه
این دوتا رو چک کن
ولی به نظر من احتمالا...از سیم هندزفریته !
بالاخره تصمیم گرفتم این گوشی رو بخرم
چند تا سوال داشتم...
یکی این که این گوشی ساخت کجا باشه بهتره ؟ کره ؟ تایوان ؟ چین ؟ و چرا ؟
و منظورتون از " رام " چیه ؟ مثلا رام جدید نصب کردن و اینا ؟ رام کاستوم ؟
و با گارانتی بگیرم یا بدون گارانتی ؟
مثلاااا شنیدم بعضی گوشیا خود به خود خاموش میشن دیگه روشن نمیشن !!
ایا امکان داره این اتفاق بیفته ؟ که گارانتی لازم باشه ؟
ممنون..!