مشخصات کاربر
 - نام کاربر : hojat s
- تاریخ عضویت : 1392/5/29
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
احتمالا شما مدت زیادی هست که s3 دارید و برنامه و بازی زیادی توش ریختید و پاک کردید و cache های برنامه ها مونده تو گوشی و باعث کندی گوشی شده و در مقابل گوشی باباتون چون برنامه کم خورده سریع تره. میتونید با یه برنامه کل cache های گوشی رو پاک کنید هم تو ram فضا باز میشه هم تو حافظه ی گوشی.
البته xperia t هم گوشی خوبیه ولی cpu دو هسته ایه و 4 هسته ی s3 از اون قوی تره.
این گوشی واقعا ارزش خرید رو داره مخصوصا که این اواخر ارزون شده و این گوشی یه گوشی کامل هست من خودم خیلی دنبال یه گوشیه کامل بودم که قیمتش همین حدود یا پایین تر باشه و آخر به این رسیدم
واسه منم همون مشکلی که بچه ها گفتن رو داره مثل تاخیر 3 ثانیه ای در باز کردن مخاطبین و بعضی وقتا در پیام ها و اینکه اولا در حدود دو و نیم ساعت شارژ میشد الان زیاد شده مدت زمان شارژ ولی اینا زیاد واسم مهم نیست چون به احتمال زیاد با آپدیت حل بشه
در مورد cpu و gpu که بچه ها گفتن قدیمی شده و ضعیفه باید بگم که درسته یکم قدیمی شده ولی در مورد قدرت اصلا ضعیف نیست و هیچ برنامه و بازی نیست که نتونه باز کنه مگر اینکه با سخت افزار گوشی سازگاری نداشته باشه که اینم خیلی کمه دوربین هم که خیلی عالیه یه عکسش حدود 3.5 مگ میشه دوربین های قوی تر درسته عکس بهتری میگیرن ولی حجم عکس زیاد میشه و ذخیره کردن تعداد زیاد عکس مشکل میشه و رابط کاربریش هم خوبه و همه چیز در دسترس هست و تنظیماتش خیلی راحت و کامله
ولی انتخاب گوشی کاملا سلیقه ایه مهم اینه که چه معیار هایی واستون اهمیت داشته باشه ولی این گوشی ارزش پولی رو که میدی داره.
راستی رو گوشی هم نوشته ویتنام و 1300 خریدم.