تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
نه مال من که این مشکل رو نداره ولی نمی دونم مشکل ساز بشه یا نه
حتما چک کن پلمب باشه
اگر تونستی و برچب شبنم داشت با sms چکش کن (البته به همون شبنمم اعتباری نیست)
چیز دیگه ای به نظرم نمی رسه
مرسی
راهی نداره بعد از آپدیت اگه خوب نبود برش گردوند؟
داخل چندتا کامنت قبل گفتم چه جوری می شه دید رم چقدر اشغال شده برو چک کن ببین چه برنامه هایی اجرا هستن
اگه اشتباه می گم دوستان اصلاح کنن
خوب حالا اگه آپدیت کنیم و مشکل داشته باشه نمی شه بعد برشگردونی به حالت اول؟
اگه می شه راهنمایی کنید.
بازم ممنون از راهنمایی هات
راستی این کابل otg کابل به خصوصیه یا فقط یک طرفش mini usb هست و طرف دیگش مادگی usb ؟امیدوارم در آینده بتونم به دوستان کمک کنم
1 - می دونی من تو همون استفاده اول تا 13% از شازژ باتریش استفاده کردم بعد گوشی رو خاموش کردم(اشتباه کردم؟)
2 - برا شارژ اولیه هم گوشی رو خاموش گذاشتم ولی 4 ساعت بیشتر نذاشتم شازژ بشه فول شد ولی پیغامی مبنی بر پر شدن شارژ نداد منم کشیدمش (اشتباه کردم؟)
شارژ اول چقدر تاپیر داره؟
از دوستان ممنون می شم راهنمایی کنند .
من دیشب یا گوشی کار کردم تا باتریش تموم بشه می خواستم ببینم برا شیرژ اولیه چقدر باید بزارم شارژ بشه آخه هر کی 1 چیزی می گه
بازم ممنون از همه دوستان
من دیشب یا گوشی کار کردم تا باتریش تموم بشه می خواستم ببینم برا شیرژ اولیه چقدر باید بزارم شارژ بشه آخه هر کی 1 چیزی می گه
بازم ممنون از همه دوستان
من امشب رفتم و مشکیش رو خریدم 1050 امیدوارم که از خریدش پشیمون نشم آخه این اولین گوشی اندرویدی هست که خریدم
قبل از خرید از نظرات دوستان استفاده کردم ممنون میشم از دوستان که در صورت لزوم از راهنمایی هاشون استفاده کنم
می خواستم ببینم نکته خاصی نیست که باید در نظر داشته باشم؟
بازم ممنون از همه دوستان