مشخصات کاربر
 - نام کاربر : بهروز ر
- تاریخ عضویت : 1392/6/21
- تعداد نظرهای داده شده : 10
نظرها
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد
Sony Xperia SP
1392/7/15
کالیبره چه جوریه؟
Sony Xperia SP
1392/7/15
سلام اقا دانیال آقا این باطری من احساس میکنم مشکل داره وقتی باطری فول شارژمیکنم وازش استفاده میکنم تقریبا با 5ساعت روشن بودن صفحه اش باطریش،تموم میشه ینی تو بخشpowermangment,screenتقریبا 5ساعت نوشته میخواستم بدونم واسو شما چه جوریه؟
Sony Xperia SP
1392/7/14
خب این 32درصدچقدر صفحه اش روشن بوده؟زمانش
Sony Xperia SP
1392/7/13
اغا یکی بگه توpowermangmentتوی بخش screenوقتی باطریتون تموم میشه چندساعته روشن بوده؟باباسه بار پرسیدم!اگه دختربودم 50نفر جواب میداد!وجدانن جواب بده
Sony Xperia SP
1392/7/13
یکی نبود بگه تو powermangmentبخش screenکلا چندساعته روشن بوده؟وقتی باطری تموم میشه!
Sony Xperia SP
1392/7/12
سلام به همگی یه سوال شما وقتی از گوشی استفاده میکنید وقتی باطریش تموم میشه تویpowermangment بخش screenچندساعت روشن بوده؟احساس میکنم باطریم مشکل داره مال من 5ساعت نشون میده
Sony Xperia SP
1392/7/9
سلام من حدود دو ماه این گوشی دارم ازهمه چیز راضیم الا باطریش من.وقتی گوشی فول شارژمیکنم اولاش که ازش استفاده میکنم شارژخوب نگه مبداره ولی بعد اینکه رسید به60اینادیگه سریع شارژخالی میکنه طوری که تو کارسنگین 5ساعت دووم داره یعنی باتریم مشکل داره؟خواهشا راهنمایی وکمکم کنید
Sony Xperia SP
1392/6/28
سلام به همگی اغا این گوشی ما با کارسخت باطریش حدود 5ساعت دووم میاره نمیدونم طبیعیه یانه؟ینی هر3دقیقه 1در100از شارژکم میشهذنمیدونم طبیعیه؟
Sony Xperia SP
1392/6/21
سلام آقا دانیال واقعا ممنونم که وقتت به ما میدی راستش من مصاحبه کردم وقتی تو اینترنتم با سیم همراه اول هر2تا3دقیقه یک درصدازشارژباتری کم میشه واسه فیلمم همینطوریه یهنی میشه حدود5ساعت نورصفحه اش حدود 50درصده یکمم زود داغ میکنه گاهی اوقات تا 42درجه ام داغ میکنه دیگه موندم چیکارکنم؟فقط من اول روز که خریدم باطریش خالی نکردم با همون باتری حدود 5ساعت زدم به شارژ؟احتمال داره بخاطراین باشه؟:-(
Sony Xperia SP
1392/6/21
سلام به همگی من حدودیه ماهه این گوشی دارم اما احساس میکنم باتریش مشکل داره حدود پنج ساعت وبگردی با gprs باتریش تموم میشه درحالی که تو نظرات خیلی از باطریش تعریف شده!ضمن داغم میکنه الان دماش به 41رسیده نمیدونم چیکارش کنم؟ریسک فاکتوریم کردم جواب نداده!کالیبرش چه جوریه؟توروخدا کمک کنیدخیلی نگرانم چیکارکنم؟
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD