مشخصات کاربر
 - نام کاربر : mary f
- تاریخ عضویت : 1392/7/13
- تعداد نظرهای داده شده : 7
نظرها
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
شما و خیلی از افرادی که اطلاعات در زمینه موبایل کامپیوتر و... دارند مشکلی ندارند ولی امثال بنده که استفاده کننده هستیم , اینترنت پرسرعت نداریم یا فیلترشکن از همه مهتر آگاهی کافی نداریم از اصطلاحات رایج بنابراین چاره ای جز پرداختن پول نداریم. خود من موقع خرید بدون اطلاع و فقط با اطمینان به توصیه فروشنده وتغییر نظرم این گوشی را خریدم.بعدا این مشکلات را این جا میخونم.در ضمن من تا به حال تقریبا جز مورد اپدیت که نتونستم بکنم مشکلی نداشتم.
لطفا شما بزرگوار که اطلاعات کافی دارید راهنمایی بفرمایید دقیقا که اگه بیرون برای آپدیت دادیم :
1-دقیقا چه بخواهیم؟یعنی چه آپدیت هایی را بخواهیم؟
2-بعد از آپدیت چه گونه متوجه بشیم که چه آپدیت هایی را برایمان نصب کرده است؟
متشکرم.
من به سبب سرعت پایین اینترنت خودم نمی تونم اپدیت کنم.چه خود گوشی و چه اندروید جدید!!! اگه ببرک جمهوری و این کار را بکنند از گارانتی می افته؟؟؟؟؟؟؟ ممنون از راهنماییهاتون. در ضمن باتری گوشی من ساخت ژاپن و منتاژ چینه و خود گوشی ویتنامه بای سامسونگ و اگه کار معمولی بکنم حدود 2 تا 3 روز دوام میاره. با کار سنگین 1 تا 2 روز .کمی داغ میشه. با اپدیت مشکل حل میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ممنون از راهنمایی هایتان.
1- با factory reset گارانتی دستگاه باطل نمیشه؟
2- به جای اینکه خودم آپدیت گوشی را دانلود کنم و بریزم ببرم تو جمهوری برام انجام بدن و کسی جای مورد اعتماد بشناسه؟ معرفی کنید لطفا.
3-تمام باطری ها باد میکنند و خراب میشن؟
بعد از یک ماه کار کردن با این گوشی پشیمونم چرا نوت 2 نگرفتم چون فروشنده میگفت این بهتره و با گارانتی .نظر شما بعد از چندین ماه استفاده چیه؟من اهل بازی نیستم ولی به نظرم با گوش کردن به موزیک یا اینترنت استفاده کردن زود شارژ خالی میکنه؟در ضمن من فراموش کردم 6 ساعت برای اولین بار شارژ کنم این باعث مشکل میشه یا خیر؟
از صبر و حوصله بزرگواران متشکرم.
ممنون از راهنمایی و وقتی که گذاشتید