مشخصات کاربر
 - نام کاربر : ali r
- تاریخ عضویت : 1392/7/19
- تعداد نظرهای داده شده : 7
نظرها
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
شما قفل صفحه رو وقتی که میره رو حالت استندبای چطوری باز میکنی؟
دوستم میگه هفته قبل از جمهوری خریده بدون گارانتی 1,290,000
آدرس هم داد ولی چون من تهران نیومدم زیاد نمیدونم کجاس
بع از علاالدین سر نبش یه نمایندگی سونی هست، چهارتا مغازه بعد از اون یه مغازه هست که دو تیکه هست یه قسمت تلویزیون ایکس ویژن میفروشه و قسمت دیگه موبایل
گفت قیمتاش خوبه
(ما که نیستیم، شما برید شاید قیمتاش خوب باشه و حالشو ببرین)
من مشکیشو میپسندم
به کیفیت دوربین و صفحه نمایشش توجه کن و دیگه هم اینکه جعبه باز نشده باشه و بسته بندیش اصل باشه
یه تماس هم باهاش بگیر تا کیفیت صداش بیاد دستت
دوربینش محشره
صفحه نمایش هم خیلی خوبه
و از همه مهمتره رم 2گیگ گوشی هست که بهت اجازه میده برنامه های زیادی رو بهطور همزمان وبدون کاهش سرعت گوشی باز کنی
گارانتی شامل چی میشه؟
شامل سخت افزار هم میشه؟
با توجه با ظاهرش و ضخامت کمش رنگ مشکی قشنگتره
قیمتش دیگه زیاد تغییر نمیکنه
من دیروز خریدم یک و سیصد و پنجاه
من این گوشی رو دیروز خریدم یک و سیصد و پنجاه
حالا دوتا سوال دارم
اول اینکه آپدیتش کنم یا همین ورژن بمونه؟
فروشنده گفت آپدیت نکنی بهتره
و دیگه اینکه وقتی میره رو حالت استند بای چطوری بازش کنم؟
به جز کلید پاور هیچ کلید دیگه ای نداره