مشخصات کاربر
 - نام کاربر : محسن ح
- تاریخ عضویت : 1392/8/8
- تعداد نظرهای داده شده : 4
نظرها
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
بهتر وقتی آپدیت جدیدی میاد بذاری چند مدت بگذره تا مشکلاتش مشخص شه بعد اگه خواستی آپدیت کنی
درضمن ال جی برند بدی نیست سالها داره گوشی میزنه نگران گوشی های تاپش مثل جی 2 نباش.درمورد سونی درسته شاید بدنه خوب نعمت یا آپشن باشه ولی داخلش هم باید خوب باشه نه اینکه مثل هندوانه سربسته باشه
نمیدونم چرا وقتی خیلی ها میان اینجا مشکلات گوشی رو میگن یه عده سریع میان تکذیب میکنن و میگن طرف آماتوره
به هر حال من شرط انصاف رو گفتم خواه پند....
منم مثل شما خیلی از این گوشی تعریف می کردم و به خیلی ها سونی رو پیشنهاد دادم
ولی واقعأ نمیدونم چی بگم چون بیش از اونی که شما فکر کنید ناراحتم من زیاد به این سایت سر میزنم و نظرات دوستان رو میخونم ولی تا حالا عضو نشده بودم امروز فقط و فقط عضو شدم که به همه بگم تحت هیچ شرایطی بدون گارانتی این گوشی رو نخرید التماس میکنم
گوشی من بعد از 5 ماه استفاده هم پیکسلهای صفحش سوخته و هم پیکسلهای دوربینش الان هم منتظرم که بعد از یک مدت روشن هم نشه چون مثل اینکه روشن نشدن هم بعد از مدتی واسش طبیعی هست
درضمن من نه با این گوشی بازی میکنم و نه عکس میگیرم زیاد و نه تا حالا از دستم افتاده
لطفأ تعصب بیجا روی یک برند نداشته باشد