مشخصات کاربر
 - نام کاربر : بهنام ن
- تاریخ عضویت : 1392/9/6
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
تبلیغات
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
مگا پیکسل دوربین به ابعاد و سایز لنز بستگی مستقیم داره، لنز موبایلها محدوده، برای همین هرچه مگاپیکسل بالاتر بره و لنز بزرگتر نشه، کیفیت عکس پائینتر میاد (عکس مات میشه و اون شفافیت و زنده بودن رو نداره)
این که شرکتهای موبایل دائم در حال افزایش مگا پیکسل دوربین خود هستن فقط جنبه تبلیغاتی داره، چون از نظر کیفیت اصلی تقریباً 3 4 سالی است که پیشرفت خاصی در دوربینهای موبایل رخ نداده، همینه که الکی با اضافه کردن مگاپیکسل به مشتری تلقین میکنن دوربین بهتری داره که "به هیچ وجه اینطور نیست"
مگاپیکسل و کیفیت دوربین هیچ ربطی به هم ندارن
این صرفاً نظر و سلیقه شخصی منه، شاید دوستان این رو قبول نداشته باشن، من Sony Z1 رو با LG G2 عوض کردم و واقعاً نسبت به این تعویض احساس رضایت دارم، LG با اینکه اسمش چنگی به دل نمی زنه ولی کیفیت کاری خیلی بهتری داشت.
من z1 خریدم، یک ماه باهاش کار کردم، واقعیت اینه که چون سونی باز بودم چشم بسته خرید کردم، کلاً باهاش حال نکردم، اون خوش دستی که یه گوشی باید داشته باشه رو نداشت، به نظرم بیش از حد مسائل رو پیچیده کرده، با اینکه من تا بحال چند گوشی اندرویدی داشتم، سونی انگار یه سیستم عامل دیگه زده، راستش من باهاش حال نکردم، خوشبخانه دادمش به یکی دیگه از دوستان عشق سونی و یه LG G2 خریدم، تو بازیها سونی بهتر عمل میکرد و قدرت بالاتری داشت، کیفیت صدای سونی هم خیلی خیلی بهتر از LG بود، ولیکن در کل LG بیشتر به دلم نشست.