مشخصات کاربر
 - نام کاربر : like m
- تاریخ عضویت : 1392/9/30
- تعداد نظرهای داده شده : 3
نظرها
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
یکی از دوستام که مشخصات sp و tx رو بررسی کرده بوده این عقیده رو داشت که " sp نسبت به tx مشخصات سخت افزاری بهتری دارد(از باتری گرفته تا گرافیک و سی پیو) وحتی مدلش جدیدتر هستش. ولی چرا با این وجود قیمت txبیشتره در صورتی که نسبت به sp قدیمی تره؟! وباید txافت قیمت بیشتری داشته باشد ولی حالا عکس این موضوع هستش یعنی اینکه افت قیمت sp بیشتر بوده"
درکل نتیجه گرفته بود که شاید tx بهتر باشه.
دوستان شما با مقایسه ایشون موافقید؟
من قصد خرید این گوشی دارم ولی یکی از دوستام گفته که یکی از دوستاش گوشی Xperia ion داره که لمسش خوب نیست و طراحیشم بده و گفت سونی بر ندار. و سامسونگ بخاطر ظرافتش بهتره.الان که توی سایت قیمت Xperia ion نگاه کردم تقریبا بیشتر یا مساوی sp بود. بیشتر مشخصاتش هم مثل هم بود. به نظرتون چاره چیه؟آیا این دوگوشی قابل قیاس هستند. لطفا در صورت امکان تخصصی بحث کنید.