مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Farshad M
- تاریخ عضویت : 1392/10/5
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
من 8x داشتم فروختم a50 گرفتم یه هفته هم نشد a50 رو بخاطر معایب عجیب غریبش فروختم !
من خودم شنبه هفته پیش خریدم . این هفته شنبه بردم پس دادم به فروشنده ! شنبه عصر خریدم 5 شنبه صبح صفحه ش پرپر میزد. سنسور مجاورت و نورسنجش درست کار نمیکرد. این مشکلیه که توی بعضی از سری ساخت های سامسونگ بوده و هست یوتیوب یه سرچ بزنین میبینین.
راجع به خوب یا بد بودن گوشی نظری نمیدم.
فقط به دوستان میگم که مال من این مشکل رو داشت. بعضی وقتا صفحه که قفل بود میخواستم صفحه گوشی رو روشن کنم، صفحه فوق العاده کم نور میشد و با سرعت خیلی بالایی پر پر میزد ! یه بار که صفحه رو قفل میکردی دوباره روشن میکردی درست میشد ! اصلا یه جوری بود انگار یه قطعه ای از گوشی نیم سوز بود ! این برای من در عرض 3 روز 5 بار اتفاق افتاد.
ولی اگه بخوام نظر کلی م رو راجع به گوشی بگم.
مزایا:
طراحی صفحه زیبا
دوربین عقب و سلفی قابل قبول
عملکرد سریع و رضایت بخش موقع باز کردن برنامه و بازی
شارژ فست و سریع
معایب:
ایراد صفحه عجیب غریبی که من کل نت رو گشتم غیر من فقط برای 3-4 نفر دیگه اتفاق افتاده !
آنتن دهی نسبتا ضعیف (قبل این گوشی Honor 8x داشتم خیلی بهتر از این بود)
آنتن WiFi ضعیف (باز هم در این مورد 8x خیلی بهتر بود)
راجع به اثرانگشت هم، برای من اصلا مشکلی نداشت. هربار که انگشتم رو گذاشتم شناخت. فقط نسبت به بقیه اثرانگشت ها که پشت گوشی هستن، 2-3 ثانیه تاخیر داره