مشخصات کاربر
 - نام کاربر : viva l
- تاریخ عضویت : 1392/10/6
- تعداد نظرهای داده شده : 6
نظرها
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
( با سلام
build number گوشی من 257 هست و ورژن اندروید هم 4.2.2 و شماره مدل گوشی هم c6903
سوالم اینه:
1. برای روت کردن این مدل مشکل دارم. توی اینترنت هم سرچ کردم دیدم با این بیلد نامبر نمیشه روت کرد. برای روت کردنش هنوز راه حل ساده و راحتی نیومده؟
2. آیا ورژن 4.3 اندروید مشکل روت ندارد؟ به راحتی می شه روت کرد؟ (البته تا جایی که بشه می خوام به 4.3 آپدیت نکنم چون دوستان ناراضی بودند)
3. من بازی فیفا 2014 و آسفالت رو به راحتی نصب کردم و اجرا می کنم. می خوام چند تا بازی اچ دی دیگه هم نصب کنم ولی فضای کافی روی حافظه گوشی ندارم. البته 32 گیگا رم دارم. برنامه های مخصوص انتقال فایل به sdcard رو نصب می کنم ولی از هیچ کدام جواب نمی گیرم چون گوشی روت نیست. آیا راه دیگه ای وجود داره که من بدون روت بتونم برنامه هام رو (مثل دیتای بازی ها) رو به رم انتقال بدم. چون واقعا مشکل فضا دارم.)
build number گوشی من 257 هست و ورژن اندروید هم 4.2.2 و شماره مدل گوشی هم c6903
سوالم اینه:
1. برای روت کردن این مدل مشکل دارم. توی اینترنت هم سرچ کردم دیدم با این بیلد نامبر نمیشه روت کرد. برای روت کردنش هنوز راه حل ساده و راحتی نیومده؟
2. آیا ورژن 4.3 اندروید مشکل روت ندارد؟ به راحتی می شه روت کرد؟ (البته تا جایی که بشه می خوام به 4.3 آپدیت نکنم چون دوستان ناراضی بودند)
3. من بازی فیفا 2014 و آسفالت رو به راحتی نصب کردم و اجرا می کنم. می خوام چند تا بازی اچ دی دیگه هم نصب کنم ولی فضای کافی روی حافظه گوشی ندارم. البته 32 گیگا رم دارم. برنامه های مخصوص انتقال فایل به sdcard رو نصب می کنم ولی از هیچ کدام جواب نمی گیرم چون گوشی روت نیست. آیا راه دیگه ای وجود داره که من بدون روت بتونم برنامه هام رو (مثل دیتای بازی ها) رو به رم انتقال بدم. چون واقعا مشکل فضا دارم.
عزیزم جواب سوال منو نمی دی که دیروز پرسیدم؟
""سلام خدمت آقا سینای گل
آقا ما خیلی زحمت داریم واسه شما
من چند وقته که وقتی گوشیم میره روی قفل، اینترنتم (اینترنت همراه اول) موقت قطع می شه و وقتی قفل گوشی رو باز می کنم دوباره علامت اینترنت ظاهر می شه و و اینترنتم فعال می شه. این مساله خیلی اذیتم می کنه. مثلا اگه 20 دقیقه گوشی ام روی قفل باشه اون 20 دقیقه اینترنت ندارم و وقتی قفل رو باز می کنم اتصال برقراره. ""
ضمنا حالت استامینا هم فعال نیست.
نه حالت استامینا فعال نیست
زمانی که از وای فای استفاده می کنم طبیعی هست که با قفل گوشی اینترنت قطع بشه ولی نمی دونم چرا جدیدا برای اینترنت همراه اول هم این اتفاق می افته
آقا ما خیلی زحمت داریم واسه شما
من چند وقته که وقتی گوشیم میره روی قفل، اینترنتم (اینترنت همراه اول) موقت قطع می شه و وقتی قفل گوشی رو باز می کنم دوباره علامت اینترنت ظاهر می شه و و اینترنتم فعال می شه. این مساله خیلی اذیتم می کنه. مثلا اگه 20 دقیقه گوشی ام روی قفل باشه اون 20 دقیقه اینترنت ندارم و وقتی قفل رو باز می کنم اتصال برقراره.
من تقریبا همه نظرات ات رو خوندم و تا الان از نظرات شما خیلی استفاده کردم
2 ماهی هست که z1 رو خریدم و راضیم ازش
فقط یه مشکل باهاش دارم اونم اینه که هنگام فیلمبرداری کردن، لنز گوشی بعضی وقتا تار میشه. انگار که میخواد روی یه چیزی فوکوس کنه. مثلا اگه یه فیلم 5 دقیقه ای بگیرم 4 یا 5 بار و هر بار 2 ثانیه لنز حالت تاری به خودش می گیره و انگار که می خواد فوکوس کنه. این مشکل خیلی اذیتم می کنه.
خوشحال می شم اگه جواب بدین
مرسی
آقا سینا کارت بیسته بیسته