مشخصات کاربر
 - نام کاربر : adr t
- تاریخ عضویت : 1392/10/7
- تعداد نظرهای داده شده : 7
نظرها
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
خوب دوست عزیز معلومه دیگه یکی بخاطر گوریلا گلس 1 هست و دیگری برای اینه که نور که به صفحه میخوره به کنتراست بیشتری به چشم برخود کنه
حالا که میان یه چیز پیشرفته که تو گوشی های سطح بالا هم هست رو روی این گوشی میزارن میگین ظعف؟؟؟
نوری که وجود داره یا همون خطوط به صورت رنگارنگ هم هست
تو صفحه ی اکسپریا sp از ( Corning Gorilla Glass) استفاده شده؟؟؟
اگه استفاده شده کدوم سری هستش
با تشکر
اگه خودتون دستی برنامه های در حال اجرا ببندین و همچنین اون برنامه هایی که نیاز ندارین رو از تو قست اپ منیجر گوشی غیر فعال کنید
من که اصلا با باتری این گوشی مشکل ندارم
خودتون باید گوشی رو عادت بدین به کم شارژی یعنی این که هر جوری شده دوروز یه بار شارژش کنید
در ضمن اگه باتریتون خیلی زود شارژ مصرف میکنه و یهو خالی میشه بزارید باتری تا صفر برسه و بزارید تا 100 شارژ بشه و بعد دوباره خواموش کنید بزارید 10 دقیقه هم تو اون حالت شارژ بشه وبعد روشن کنید تا دوباره صفرش کنید ولی این کار رو تو همون روز انجام بدید منظورم صفر کردن باطری هست...همین کار هارو 3 بار انجام بدید
ولی توجه کنید تو مصرف عادی نزارید باتری کمتر از10 بشه ولی این 3 بار اشکال نداره
ولی اصلا آپدیت کردن گوشی های سونی سخت نیست
مخصوصا با فلشتولز که یه بار آپدیت کنید براتون آب خوردن میشه
من که میزارم جیبم اذیت نمیکنه
ولی این به این معنی نیست که اس پی هم دوربینش خوب نیست تو روز عکس های خوبی میگیره دارم که میگم
از نظر پردازش و پردازنده بی شککک فقط اس پی
tx و v هر دوتاشون پردازندشون یکی و همچنین گرافیکشون ولی sp خیلی خیلی قوی تر از این دوتا هست