مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Naeim F
- تاریخ عضویت : 1392/10/8
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
میگم قرار بود دیروز صبح واسمون فایل ftf آپدیت سوید رو بذاری تو سایت ولی دو روز گذشت و هنوز نذاشتی ...
من واسم آپدیتش اومده ولی گذاشتم که شما زحمتی بکشید بذاری تو سایت تا بعدش فلشش کنم
ضمنا آقا سینا حالا شما که خودت آپدیت کردی چه معایبی و چه مزایایی داره نسبت به قبل؟؟؟؟
به نظرت آپدیتش کنم یا بذارم 4.4 بیاد یکبارگی آپدیت کنم و آیا میشه از 4.2 به 4.4 آپدیت کرد؟؟
ممنون میشم اگه پاسخگو باشید
بازم کلی تشکر
با اجازت من یک z1 نسخه C6903 ( مدل LTE ) دارم و رامش رو همون جوری که گفتی چک کردم مال سوید هست و هنوز واسم آپدیت 4.3 نیمده...
هر روز نظرات رو میخونم و ممنون هستم از اینکه پاسخ تک تک دوستان رو میدی.
حالا چند سوال ازت دارم،ممنون میشم پاسخ بدی
اول اینکه این رام سوید یا همون Generic SE - NCB که در سایت http://xperian.ir/forum/thread5163.html گذاشتی واسه دانلود چه فرقی میکنه با آپدیتی که قراره خودش واسم بیاد؟
دوم به گفته خودت آپدیت با فلش بهتر از آپدیت با Sony PC Companion هست...
حالا اگه من بخوام منتظر خود آپدیت گوشیم وایسم که بیاد و نخوام با با Sony PC Companion آپدیت کنم وقتی که اومد باید چیجوری فایل ftf رو دانلود کنم یعنی همون آپدیتی که واسم میاد و بعد فلشش کنم؟؟؟؟
ضمنا قبلا آموزش کار با flash tools رو که داده بودی مطالعه کردم ولی اون آموزش ورژن قدیمی flash tools هست حالا در وزژن جدیدش یک گزینه به نام blu داره که در سایت های آموزش دیگه مثل http://and-roid.ir/Forum/thread176102.html آدم گمراه میشه که باید چیکار کنه؟؟؟
ممنون میشم پاسخ سولاتم رو بدی چون واسم پاسخ هات قابل درک هست.
ضمنا من اولین بار هست که میخوام فلش کنم و گوشیم هم گارانتی نداره
با سپاس فراوان از همکاریت