مشخصات کاربر
 - نام کاربر : ali 2
- تاریخ عضویت : 1392/10/10
- تعداد نظرهای داده شده : 6
نظرها
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
اگه بخان 1جیز کامل بدن که همه میرن سراغ اون و کسی گوشی یای دیکه رو نمیخره
ولی من خاستم کمکی به این دوستمون کرده باشم
که پشیمون نشه
وقتی پول واسه خرید پژو و هزینه هاش داری چرا پراید بخری
جایی که موز هست که ادم خیار نمیخوره عزیزم :D
خداشاهده گوشی خود من xperia sp ه , الانم رو میزه
دوربین سونی ارزش حرف زدن دربارشو نداره/(موقع فیلم برداری هم صدا افتضاح ضبط میشه)
ساپورت شرکتشم که افتضاحه.
صفحه نمایشش هم خوب نیست,فرض کن گوشی دستته میخای یجیزی رو به بغل دستیت نشون بده ,تصویر به سفیدی میزنه ( مثل مانیتور LCD با Crt )
ولی باتریش خوبه ... cpu دو هسته ای با صفحه نمایش 4.6 اینجی و میزان کارکشیدن از گوشی , رابطه مستقیمی با مصرف باطری داره
گوشی1208 نیست که 1بار بزنی شارج 1هفته کار کنه
من تا 3روز هم باطری نگه داشتم! روز شده 2بار زدم توی شارج
خدایی باطریش خوبه , تازه اگه بری قسمت سامسونگ اس 4 میبینی که اونا هم از باطری ناراضی هستن
در نتیجه همه چی به کار کشیدن از گوشی بستگی داره
در مورد دوربینش باید اکه از 10 بهش 4 میدم . اصلا 8 نیست دوما وقتی عکس میگیری تووی شب کاملا مشخصه نور فلاش بصورت هاله گرد میفته و بقیه تصویر سیاه کمرنکه(متوجه شدی؟)
فیلم برداریش حرفشو نزنم بهتره :) توی این اتاق فیلم برداری کن صدای اون یکی اتاق میفته توی فیلم :)
در ضمن با مرورگر فایر فاکس و اپرا و چند تا مرور گر دیگه امتحان کن ببین چطوره چون من خودم اینو تست کردم و کروم به شدت مصرف باتری داره جون تم کروم سفید و رنک هارو خیلی شفاف نشون میده و باطری میخوره
میتونی توی مصرف باطری از توی تنظیمات ببینی که کروم مصرفش بالاس
قبلا اکه زاویه دار نگاه میکردی صفحه به سفیدی میزد(رنگ ها کدر میشد) . الان حتی اگه 2میلی متر گوشیو توی دستم کج میکنم تصویر کمرنگ میشه کناره هاش
خداوکیلی میگم اگه شمام پولتونو مثل من با سختی به دست اوردین سمت گوشیای سونی با LCD های فعلی نیاین . فکره خریدنشو نکنید.(صفحه نمایش لمسی خازنی TFT افتضاحه) . 1عکس کاملا سیاه بریزید توی کوشی اونوقت یزره گوشیو زاوی دار کنید رنگ سفید دیده میشه :| :| :|
دوربینشم افتضاحه به تمام معنا
واسه امتحان برید گوشی فروشی 1عکس بگیرید باهاش بعد عکستونو 1کم زوم کنید روش( ینی به همه جی شبیه الا عکس با گوشی) کافیه یکم زوم کنید اونوقت فقط 1عکی تار میبینید. خداشاهده دوربین k800 شرافت داشت به دوربین این مخصوصا سایبرشاتش که معرکه بود
ینی بزرگترین ایراداش همینه