مشخصات کاربر
 - نام کاربر : MeHdi T
- تاریخ عضویت : 1392/10/10
- تعداد نظرهای داده شده : 14
نظرها
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
صفحه زد۲ خیلی خوب و با کیفیته.غلظت رنگش هم بالاست که تو رقیبای دیگش نیست و خیلی به کار میاد.مثلا رنگ های مرده رو زنده میکنه.تاچش هم که جای بحث نداره.صدای اسپیکرهاش خیلی فوق العادست.صدای مکالمه هم که به کنار.وقتی حرف میزنی انگار زدی تو اسپیکر میحرفی.وقتی تو یه جای پر سر و صدا هستی قدر صدای مکالمشو میدونی.باتریش هم هرچی بگم کم گفتم.تو نور آخر از صبح تا شب کار میکنه معمولی.با نور کم راحت یک و نیم روز کارتو راه میندازه.خودمم با آب چندبن بار شستمش هیچیش نشده.اینترنت عالی..همه جور بلا سرش آوردم و هنگ هم نکرده.من با الجی جی۳ مقایسش کردم که از همه لحاظ زد۲ قویتره.فقط دوربین جی۳ یکم با کیفیت تره که اونم اگه تا آخر زوم نکنی اصلا متوجه نمیشی.صفحه جی۳ کدر و تار بود که از چشم افتاد.یعنی صغحش جلو زد ۲ حرفی واسه گفتن نداشت.
اون عزیزان هم که از باتریش انتقاد میکنن باید عرض کنم که هر برنامه ای که نصب میکنی حتی اگه از تسک منجر هم ببندیش باز هم کار میکنه به صورت پیش فرض ولی تو نمیبینیش و داره از باطریت استفاده میکنه.حالا اگه تعداد برنامه هات زیاد باشه که باطری زیاد مصرف میکنه.در ضمن بعضی برنامه ها هم هستن که از بقیه برنامه ها بیشتر باطری مصرف میکنه.مثل برنامه های اینترنتی.(تانگو،لاین،وایبر،و....)
راجع به کیفیت عکس ها هم بگم که عالیه.یعنی نمیتونی ازش ایرادی بگیری.
گوشی رو اگه تا حد مرگ هم باهاش کار کنی زیاد داغ نمیکنه.
در آخر اگه کسی میخواد بهذاین قیمت گوشی بخره، زد۲ فوق العادست از هر نظر.شک نکنین.امتیاز بنچمارکم هم ۳۴۰۰۰ شد.
من زیاد واسه نطر نمیام اینجا.ولی از دوستان هر کسی سوالی چیزی داشت میتونن با شمارم تماس بگیرن 09145000625
Android/Obb
09305068884