مشخصات کاربر
 - نام کاربر : parsa f
- تاریخ عضویت : 1392/10/23
- تعداد نظرهای داده شده : 8
نظرها
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
چند روزیه که گوشی میزنم ب شارز کامل شارژ نمیشه هربار رو. یه. عددی قفل میکنه یه بار 39 یه بار 58 یه بار 94
بعدم یه مشکل دیگه بیش از حد. زود زود داغ میکنه و همچنین مصرف باطری عجیب بالا رفته البته همه چی خوب بود الان چند روزه اینجوری شده
لطفا جواب بدید
سیمکارت رایتل دارم ولی گوشی گزینه ای برای شروع تماس تصویری نداره چیکار کنم
به سیمکارت و مشترک موردنظر کاری نداشته باشید فقط بگید گزینه تماس تصویری کجاست؟؟؟
چون همراه با عکس هستش تو وب خودم گذاشتم
خواهشن جوابمو بدید
92banner.ir/z1
دوستان با 1 ماه تجربه خرید xperia z1 اومدم
1.دوربینش با تنظیمات دستی فوق العادس
2. ضد اب زیر دوش اب و اس دادن و وبگردی :D اخرشه
3.تو این یه ماهه اصلا هنگ نکرده
4.ماشالله ویبرش اینقد خوب کار میکنه میتونی جای ساعت بیدارباش ازش استفاده کنی
5.فقط حیف تو وبگردی باطرش زود خالی میشه ینی این اینترنت لامصب شارژ خوره
خدایش جدی میگم تو خریدنش شک نکنید
خدایی در بهترین بودن این گوشی شکی نیست
و من دو هفته خریدمش. با اپدیت و تنظیمات دستی دوربینش فوق العادهشد
فقط یه مشکل دارم...مصرف باطریش خیلی بالاس چیکار کنم..از دیشب زدم به شارز الان ک صبحه از شارز کشیدم باهاش هیچکاری نکردم فقط واسه اینکه وای فای وصل شد شارز از 100 شد 99
خلاصه مصرفش بالاس راهکاری واسش ندارید؟ یک سوال دیگه گوشی بدونگارانتی خریدم اگه یه روزی براش مشکلی پیش بیاد نمایندگی بهصورت ازاد درستش میکنه؟
حالا IMEI که با کد *#06# میاد با IMEI روی کارتن متفاوته و همچنین تو سایت
https://www.numberingplans.com/?page=analysis%E2%8A%82=imeinr
وقتی کد رو میزنه این نوشته میاد
Note: This IMEI number seems to be correct, but we do not have any information on this specific handset. Please add the missing information below.
یعنی گوشی تقلبیه؟؟؟؟؟