مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Maryam Z
- تاریخ عضویت : 1392/10/28
- تعداد نظرهای داده شده : 6
نظرها
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
ممنون
راستش من وقتی تصمیم گرفتم این گوشی رو بگیرم خیلی تحقیق کردم تو همه نظرات بچه ها من جمله خودتون این اطلاعاتم از همون جاس
من فقط تو تنظیمات دوربین مشکل دارم!
میشه یه بار تنظیمات دوربین رو واسه 4.3 بگید؟
1. مشکل جی پی آر اس همراه اول احتمالا مال منطقه شماست چون منم همراه اول دارم و اصلا این مشکلو ندارم شما یه ایرانسل امتحان کن باز اگه نشد اون موقع بنداز گردن گوشی
2.من این گوشی رو دارم تا حالا هنگ ندیدم حدود 6 ماهه دارم،
رو کدوم سطحی گذاشتی تاچش کار نکرد؟
بعضی اوقات افقی که میذاری فقط گوشه ها عمل نمیکنه اونم بعضی بچه ها میگن به خاطر حالت دستکش هست
3.صدای چت کلا پایینه! ممکنه میکروفون طرفت اشکال داشته باشه!
شما آهنگ بذار یا با تست خود گوشی تست کن بعد با بقیه گوشیا مقایسه کن بیا نظر بده
4.با این مورد تا حدودی موافقم ولی نه در حد K800 !
5. والا تا جایی که من مقایسه کردم با گوشیا هم قیمتش خیلی مشکلی نداره صفحه
6. این حالت Glove mode هست و یک مزیت هست
شما با هیچ گوشی ای نمیتونین با دستکش کار کنین ولی با این گوشی میشه . فارسیش میشه حالت دستکش تو تنظیمات تیکش رو بردار اون هاله میره
توصیه اتون هم صحیح، صداقت مهمه اما طرفی که نظر میده باید اطلاعات لازم رو هم داشته باشه
اکثر عیبایی که به گوشی گرفتید جز 2 مورد بی اساس بود
شما با امکاناتی که این گوشی داره با گوشی های مدل بالاتر مقایسه میکنید که بازم کم نمیاره اما اگه هرکسی با هم قیمتای این گوشی این گوشی رو مقایسه کنه 90% همین رو میخره
من نظر آقای حامد باوی رو پیدا کردم اما تنظیمات فرق میکرد
مشخصات گوشیرو آورد
فک کنم تقلبیش تو آش کشک مشخص باشه!
بچه ها اگه ممکنه یه نفر اس پی دار منو اد کنه
من دیروز این گوشی رو گرفتم یه سری سوال ریز و درشت دارم یکم راهنمایی میخوام:
ops_o0ps_gops_go0ps
Yahoo ID:
من قصد خرید این گوشی رو دارم اما بین انتخاب سفید یا مشکی موندم
به نظرتون کدومش قشنگ تره؟
ممنون