مشخصات کاربر
 - نام کاربر : peyman t
- تاریخ عضویت : 1392/10/30
- تعداد نظرهای داده شده : 4
نظرها
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
دوستان گوشی های شما هم مشکل داغ کردن دارن؟ برای من در حالت عادی بین 22 تا 26 هست وقتی کار میکنم بین 26 تا 33 میشه و وقتی بازی میکنم بین 40 تا43 درجه سانتی گراد. این عادی هست؟
بنده این گوشی رو امشب خریدم 6602 و 280 هست پنل مانیتورش هم jdc هستش. فقط اندروید 4.1.2 روش هست
یه مشکل دارم که نمیدونم طبیعی هستش یا غیر طبیعی. پشت گوشی روی باتری داغ میکنه مخصوصا موقع بلوتوث و بازی کردن. ایا طبیعی هستش؟ نرم افزار نصب کردم دما باتری رو تا 42 درجه هم نشون میده که این دما رو زیاد میدونه!!!
ایا مشکلی داره یا شارژ اول هستش این طوره؟ ایا با اپدیت مشکلم حل میشه؟
دوستان میگفتن از روی صفحه نمایش خاموش میشه jdc رو فهمید درست نبود؟ میگفتن jdc مشکلی هست sharp خاکستری
اخه بعد مدت ها میخوام این مبلغ رو برای گوشی هزینه کنم دوست دارم حتما jdc باشه که مثلا اگر نتونستم به 4.3 اپدیت کنم بازم مشکلی نداشته باشه. از روی 0280 و 0270 نمیشه نوع صفحه نمایش رو تشخیص داد؟
270 قدیمی تر از 280 هست درسته؟ اگر بخوام 6603 بگیرم حتما باید 0270 باشه؟
الان گوشی که اکبند هستش ورژن اندروید 4.3 هست یا 4.2.2؟
ببخشید زیاد سوال پرسیدم
ممنون از راهنمایی همه دوستان
بنده فردا قصد خرید این گوشی رو دارم . چندین سوال دارم ممنون میشم راهنمایی کنین
چند صفحه اخیر رو خوندم و متوجه شدم که c6630 و 0280 بهتره. درسته؟ نحوه تشخیص این ها از داخل گوشی و کارت یا پشت گوشی چطور هست؟اگر قبلا ذکر شده لطفا شماره صفحه بدین مطالعه کنم چون صفحات زیادی رو خوندم و لی جواب دقیقی نگرفتم
نحوه تشخصی این که مانیتور jdc هستش چطوره؟این هم هر راهی داره بگین اگی میشه عکس هم معرفی کنین که دقیق ببینم و متوجه بشم
ورژن اندروید گوشی باید چند باشه؟ 3 یا 4.2.2 ؟