مشخصات کاربر
 - نام کاربر : javad g
- تاریخ عضویت : 1392/11/3
- تعداد نظرهای داده شده : 6
نظرها
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
با توجه به اینکه سوالات زیادی درباره مقایسه این دو گوشی پرسیده شده باید بگم که برادر من huawei g700 داره و مقایسه ای که بین گوشی خودم و برادرم توی این چند ماه داشتم کیفیت صفحه ی هوآوی کمی بیشتر از اس پی هست و البته صفحه ی بزرگتری هم داره و دوربینش هم با توجه به تنظیماتی که آقای باوی زحمتش رو کشیدن رو روی اس پی انجام دادم ولی باز هم دوربین هوآوی یه سر و گردن بهتره
ولی بنچمارک ضعیف بودن هوآوی رو نسبت به اس پی نشون میده که این یک نکته ی خیلی مهم به شمار میاد.
ضعیف بودن صدای بلندگو و هدفون فوق العاده داغون هوآوی نسبت به اس پی هم مشهوده.
از نظر زیبایی هم به نظر من اس پی یه سر و گردن زیباتر بشمار میاد(ظاهر هوآوی واقعا سادس و هیچ قسمت زیبایی نداره که آدم جذبش بشه!!!) که البته این مورد سلیقه ای هست
دوستانی که قصد خرید اس پی رو دارن اصلا به اینکه صفحه نمایش خط خط هست و هنگ داره و... توجه نکنن چون من واقعا این مشکلات رو نداشتم و اصلا مشکلی با این گوشی ندارم :)
کلا به نظر من که 5-6 این گوشی رو دارم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی از هوآوی جی 700 سره :)
گاهی اوقات ساعت روی صفحه اصلی با ساعت نوار بالای صفحه مچ نیستند مث تصویر زیر:
http://www.xum.ir/images/2014/04/01/Screenshot2014-03-27-16-47-50.png
مشکل از کجاس؟؟
قبلا توی قسمت پیامک ها، پیامک ها به ترتیب زمان دریافت بود ولی الان به هم ریخته ترتیبش،چطوری میشه به حالت قبل برگردوند؟؟؟؟
چطوری میشه تنظیمات مربوط به اینترنت رو فعال کرد؟؟؟
من این گوشی رو دیشب خریدم.وقتی با کابل USB به کامپیوتر وصلش میکنم یه برنامه نصب روی سیستم میاد که وقتی NEXT رو میزنم یه چیزیو سرچ میکنه بعدشم پیام منفی برای نصبش رو میده و گزینه FINISH رو باید بزنی بعد هم آیکون از پایین ویندوز میره و نمیشه چیزی ریخت توی گوشی...
چیکار باید کرد؟؟؟