مشخصات کاربر
 - نام کاربر : مهدي ع
- تاریخ عضویت : 1392/11/19
- تعداد نظرهای داده شده : 7
نظرها
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
تبلیغات
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
متشكرم
آقا حق با شما بود
اين جور كه من سوال كردم فايل منيجر گوشي برنامه ام ايكس پلير رو به صورت ديفالت ساپورت نميكنه
و همين باعث ميشه كه فايل رو نشناسه ولي وقتي با خود برنامه ام ايكس رفتم دقيقا چيزي كه شما گفتيد بود كل فايلهايي رو كه ساپورت ميكنه مياره و خيلي راحت پخش ميكنه
از لطف شما و ديگر دوستاني كه وقت گذاشتيد بي نهايت ممنونم
از اينكه وقت گذاشتيد ممنونم
نه متاسفانه من تو 2 تا اس پي امتحان كردم جواب نداد
وقتي شما ميخواي يه فيلمي رو باز كني ازت سوال ميكنه با چه پليري اينكارو انجام بده ولي اين فايل هارو اصلا نميشناسه كه بخواد بگه با چه پليري باز كنه فايل ها با فرمت mkv هستند فقط يه علامت سوال رو فايل ميذاره و اصلا ساپورتش نميكنه
ولي همين فايل تو گوشي S3 پخش ميشه
به نظر شما ايراد از كجا ميتونه باشه؟
ممنونم دوست عزيز
من به يه مشكلي برخوردم اينه كه گوشي كلا فايلهاي mkv رو ساپورت نميكنه با 7 تا پلير مختلف امتحان كردم
ولي همون فايل رو تو گوشي دوستم S3 ساپورت ميكنه
دوستاني كه ميگفتن mkv رو پخش ميكنه لطفا كمك كنند
تمام كدك هاي ام ايكس پلير رو امتحان كردم
اصلا گوشي فايل رو نميشناسه يه علامت سوال رو فايل ميذاره
ممنونم دوستان
اين گوشي كانتر اس ام اس يا تماس نداره ؟
از كجا ميشه فهميد چند تا اس ام اس ارسال شده يا چقدر صحبت كرديم ؟
اگر برنامه اي در اين زمينه هست ميشه راهنمايي كنيد
ممنونم
جسارتا اگر امكان داره شماره تون رو ايميل بفرماييد؟
mahdi.azizi59@yahoo.com
از آقا آريا يا دوستان ديگه تقاضا دارم به اين سوال جواب بدن
در مقايسه گوشي zr و sp جداي از بحث هاي cpu و دوربين و ....
2 تا سوال داشتم
1 - در كل سواي قيمت zr توصيه ميشه يا sp ؟
2 - علت پايين اومدن زياد قيمت sp چيه ؟
ممنونم و منتظر.