مشخصات کاربر
 - نام کاربر : sahar s
- تاریخ عضویت : 1392/11/21
- تعداد نظرهای داده شده : 4
نظرها
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
2 بار گارانتی خورده هر دفه هم 15و20روز تهران بوده.نمایندگی هم هیچ جوابی نداره واسه این مشکلات.
فکر ومیکردم اینجا حداقل کسی هست که جوابمو بده یا حداقل مدیر این بخش بتونه راهنمایی کنه که متاسفانه ...
یعنی منظورتون اینه گوشی از ریشه مشکل داره؟شانسی بد در اومده؟cpu مشکل داره؟یا نرم افزاریه؟
اینا چیزاییه که فروشندگان محترم باید جوابشو بدن که بجاش گوشیو گارانتی میکنن 3 هفته بعد برگرده...
چند ماهی واسه خریدن گوشی تحقیق کردمو بعد از کلی گشتن به این نتیجه رسیدم z1 در حال حاضر بهترین گوشیه.
با کلی اصرار و روش های دخترانه بابامو راضی کردم که این گوشیو با قیمت بالاییم که داره واسم بخره...اما فقط شبه اول آنتن داشت،3روز دستم بود و کلا آنتن نداشت.خلاصه بردم نمایندگی گارانتی خورد و فرستاده شد تهرانو20 روز بعد برگشت.
یه هفته استفاده کردم ،مدام داغ میکرد که ناگهانی هنگ کردو صفحش رو حالت stand by موند. نه خاموش میشد نه روشن.بردم نمایندگی گفت باید update شه.
بعد از update سرعتش به شدت اومد پایین.تایپ میکردی 5 ثانیه بعد نوشته میشد.بردم نمایندگی گفتن حافظش پر شده...کارت sd خریدم هیچ فرقی نکرد.
حالا هم نمایندگی گفت باید فرستاده شه تهران.
من الان باید چیکار کنم؟تکلیفه 2 تومن پولم چی میشه؟