مشخصات کاربر
 - نام کاربر : mohamad j
- تاریخ عضویت : 1392/11/27
- تعداد نظرهای داده شده : 5
نظرها
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
اکسپریا SP پس از مدت ها توانست آپدیتی جدید را از سونی دریافت کند. آپدیت قبلی این دستگاه که بسیار نا امید کننده بود، انتقادات زیادی را نیز به همراه داشت. ایرادات و معایب موجود در نسخه اولیه اندروید ۴٫۳ باعث شد بسیاری از کاربران حتی بازگشت به اندروید ۴٫۱ را به بقا در اندروید ۴٫۳ ترجیح دهند.
با همه اینها سونی نهایتا در روز ۱۳ فروردین آپدیت تکمیلی این دستگاه را منتشر کرد. در این آپدیت بسیاری از مشکلات موجود در نسخه قبلی کاملا حل شده است. هرچند که برای صحبت کردن در مورد ایرادات کلی این رام بسیار زود است اما برخی تغییرات تا به این لحظه کاملا به چشم آمده که بد نیست آنها را با هم مرور کنیم.
- بهبود سرعت: اولین چیزی که در این نسخه به چشم می آید سرعت بسیار بالای دستگاه پس از این آپدیت است. البته اگر در روزهای آینده همانند نسخه قبل این فریمور نیز دچار کندی و افت سرعت نشود!
- بهبود مصرف باتری: مصرف باتری در این نسخه بسیار بهبود یافته و مصرف انرژی در دستگاه کاملا بهینه شده است.
- حل مشکل افکت LED در واکمن: یکی از جذابترین ویژگی های اکسپریا SP افکت های زیبای LED در هنگام پخش موسیقی بود که متاسفانه این قابلیت پس از به روزرسانی اندروید ۴٫۳ تا حدودی با مشکل مواجه شد. خوشبختانه این مشکل نیز کاملا در این نسخه حل شده است.
- فضای خالی رم: در نسخه قبل حتما شما نیز با مشکل کمبود فضای خالی رم مواجه شدید. در این نسخه تا حدودی رم دستگاه بهینه سازی شده و در حالت عادی بیش از ۳۰۰ مگابایت فضای خالی در دسترس کاربر خواهد بود. البته این مورد نیز بستگی به نیاز کاربر و نرم افزارهای نصب شده بر روی دستگاه خواهد داشت.
در طی خبری که امروز صبح در بلاگ رسمی سونی موبایل منتشر شد، اکسپریا T2 Ultra ، اکسپریا E1 و اکسپریا M2 به روزرسانی کیت کت را دریافت خواهند کرد. البته سونی هیچ تاریخ قطعی از انتشار این آپدیت اعلام نکرده اما انتظار میرود این ۳ دستگاه پس از دیگر مدل های Z این آپدیت را دریافت کنند.
اما سونی در آخرین لیست خود نام ۴ دستگاه اکسپریا SP ,T , TX , V را جای نداده است. کیت کت بر روی این چهار دستگاه تا به امروز در حال بررسی بود که سونی به نظر میرسد هیچ تمایلی برای عرضه آپدیت برای آنها ندارد. با وجود اینکه سونی صریحا انتشار کیت کت برای این چهار مدل را رد نکرده اما بعید است سونی جایی در برنامه های خود برای این ۴ دستگاه داشته باشد.
آپدیت : سونی رسما اعلام کرد برنامه ای برای به روزرسانی اکسپریا SP به اندروید ۴٫۴ ندارد. به تبع آن اکسپریا T , Tx و V نیز این آپدیت را دریافت نخواهند کرد.
من دیروز گوشی رو به 4.4 آپدیت کردم سرعتش که بعد نیس خوبه.
دارم دنبال باک هاش میگردم کسی میدونه چیه؟
بچه ها من دیشب زدم با pc companin آپدیت شه کلی طول کشید بعد گوشی خاموش شد دیگه بالا نمیاد صفحه ی سونی میاد بعد دوباره ریست میشه دیگه به کامپیوتر هم وصل نمیشه تا میاد بشناسه درایو گوشی رو گوشی ریست میشه
کسی میدونه باید چی کار کرد؟؟؟؟خواهشن