مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Parsa R
- تاریخ عضویت : 1392/12/10
- تعداد نظرهای داده شده : 5
نظرها
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
ببخشید این که میگید باید روی جعبه پلمپ T داشته باشه منظورتون چیه لطفا توضیح بدید اگه میشه یه عکسی چیزی ازش هم بزارید.ممنون یا علی
یه سوال دارم من می خوام بعد از عید این گوشی رو بگیرم به نظر شما 32 گیگ بگیرم یا 16 گیگ البته پولم فکر نکنم زیاد برای 32 گیگ برسه و احتمال 16 گیگ بگیرم از کسانی میخوام که 16 گیگ این گوشی رو دارن وقتی خریدن چقدر حافظه در اختیار کاربر بوده.
ممنون میشم اگه جواب بدید.
اول ممنونم که جوابم رو دادید مرسی دوما در جواب آقای حمیدق باید بگم که داداش من تا حالا گوشی همش آندرویدی داشتم ولی راست میگین سخته که از آندروید بیای بری یه سیستم عامل دیگه اونم IOS که خیلی اطلاعات کامپیوتریت باید قوی باشه که خوشبختانه اطلاعات من از لحاظ کامپیوتر خیلی قوی هستش ولی خوب من یکی از فامیلا IPhone 4s داره و من خیلی با اون کار کردم خوب اولش هیچی نفهمیدم ولی خوب بعد از یه چند ساعتی فهمیدم چی به چیه از لحاظ کار کردن باهاش هیچ مشکلی ندارم فقط یه مسئله هستش اونم اینه که دیشب من تو کامنت های پایین تر خوندم یه چیزی هایی گفتند که سر در نیاوردم اونم اینه که در مورد
1-)ICCID
2-)پارتLA هستش اگه در مورد اینا برام توضیحی بدین خیلی ممنون میشم
اگه میشه لطفا کمکم کنید من الآن نوت 2 دارم و می خواستم که ببینم سامسونگ اس 5 رو چه چوری معرفی می کنه چون می خواستم که گوشیم رو بعد از عید عوض کنم به خاطر همین وقتی که معرفی اش کرد من خیلی نا امید شدم واقعا خیلی.به خاطر همین نظرم رفت روی آیفون 5اس اگه میشه لطفا کسانی که دارن بگن که آیا ازش راضی هستین یانه؟ چقدر باتری نگه میداره؟ آیا ارزششو داره که عوض کنم؟ و.....
کلا هرکس داره یه چیز هایی رو در موردش بگه و همچنین در مورد خرید به چه چیز هایی توجه کنم.
ممنون از همتون یا علی