مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Mohammad A
- تاریخ عضویت : 1392/12/14
- تعداد نظرهای داده شده : 4
نظرها
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
اگه خواهرتون يا هر آشنايي كه داري مقيم كانادا باشه ميتوني يه گوشي لاك طرف قرارداد با اپل بگيري ميتوني با گيوي به صورت موقتي آنلاك كني بدون هيچ محدوديتي البته تا موقعي كه گيوي از گوشى خارج نكني
يه راه ديگه هم كه ميتوني بصورت دايم آنلاكش كني و نياز به گيوي نباشه اين هست كه يه مبلغ ٤٠٠يا ٥٠٠ هزار تومني به اپراتور گوشيت ميدي برات آنلاكش ميكنه
اگه راه دوم خواستي يه گوشي لاك اپراتور راجرز كانادا بگير به خواهرت هم بگو با گوشي و سيمكارت راجرز يكي دو تا تماس توي خود كانادا داشته باشه بعد بياره ايران
من خودم چند بار اين كارو از طريق يكي از دوستام كه مقيمه انجام دادم
بازم اگه سوالي بود فكر كنم بتونم راهنماييت كنم
سال نو به همتون تبريك ميگم
يه سوال؟
آپديت كردن گوشي به ios7.1با خود گوشي يا با كامپيوتر
تفاوتي از نظر حجم اشغالي توي گوشي داره يا نه؟
كلا حجمش چقدره؟
ممنون
يه سوال؟
آپديت گوشي بهios7.1 با خود گوشي يا از طريق آيتيونز كامپيوتر تفاوتي از نظر حجم اشغالي داخل گوشي داره يا نه؟
درضمن مدل گوشي من A1530هست كدوم فايل آپديت بايد دانلود كنم؟
Gsmياcdma?
ممنون
من مدتی هست که با این سایت آشنا شدم و چون تا حالا با گوشیم مشکلی نداشتم
قبلا که 4sداشتم برای کار با آیتیونز مشکلی نداشتم الان که 5s گرفتم
برنامه آیتیونزم چون ورژنش قدیمی هست گوشیمو ساپورت نمیکنه
ورژن جدید نصب کردم و چند تا موزیک و ویدئو ریختم و با گوشیم هم تست کردم اجرا کرد
ولی بعد از چند ساعت وقتی موزیک گوشیمو باز میکردم میدم گوشیم اهنگ اجرا نمیکنه و همینطور ویدئوها
در هر صورت کل موزیکها و ویدئوها پاک کردم تا دوباره بریزم
ولی امروز شبیه همین مشکل برای برنامه آیتیونزم پیش اومده
وقتی گوشی به کامپیوتر وصل نیست برنامه کار میکنه
ولی وقتی گوشی وصل میشه آیتیونز بالا میاد ولی اصلا کار نمیکنه انگار یه جورایی هنگه چون مجبور میشم باstart task manager ببندمش
از دوستان کسی هست که بدونه مشکل من چیه؟
ممنون