مشخصات کاربر
 - نام کاربر : yzd k
- تاریخ عضویت : 1392/12/18
- تعداد نظرهای داده شده : 6
نظرها
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
با فلش تول 0.9.15
به راحتی می تو نی برگردی به 4.1.2
http://depositfiles.com/files/gxbnewc7a
========================
FlashTool Xperia Driver Pack 1.4
http://doomlord.xperia-files.com/download.php?dlid=Rmxhc2h0b29sLWRyaXZlcnMtMS40LTIwMTQwMzEw
حتما این مساله رو در تایپیکهاو فرومهای دیگر مهم و اعلام کنید تا پیگیری یشه
به قول شما خیلیها در گیر این ماجرا میشن و .........
به خود (آرین) هم اگه اطلاع رسانی بشه ظاهرا بد نیست......
در مورد این قضیه در مورد بردهای xpeia sp
viskan board
اطلاعی دارید؟یعنی ممکنه در ساخت گوشیهای جدیدتر و یا قدیمیتر ان تفاوتی هم وجود داشته باشه از نظر سخت افزاری؟؟
که الان این نتیجه اش میتونه باشه(نور صفحه...)
اقا حوب متوجه این مشکل شدید
این مشکل در تمام گوشیها با تمام ورژنهای 4.3 و رامهای جدید همینطوریه
نمیدونم که چرا جز شما و من این مساله رو کسی متوجه نشده!!!!
برای اطلاع دیگران:
توی ورژن 4.3 نور صفحه (روشنایی) رو که زیاد کنیم نور صفحه تیک میزنه (کم و زیاد میشه)
اگه دقیقا می خواهید متوجه شوید :
(باید به قسمت پایین گوشی مخصوصا سمت چپ (لبه های پایین گوشی یه نگاهی بیاندازید)( اون قسمت که دکمه back داره
==========================================================
توی محیط خانه بهتر میشه این مساله رو دید ولی توی محیط بیرون یا خیابون کسی متوجه نمیشه
من به خیلیها این مساله رو گفتم
===================
ولی توی ورژن
4.1.2 اصلا اینطوری نیست
این ورژن 4.3 خیلی مشکلات داره.............
تشکر از شما بابت دقت در این مساله
حتما در فرومها ی فارسی اگه تونستید این مساله رو گوشزد به دیگران بفرمایید
اگه در اپدیت جدیدتر این مساله درست نشه و رفع نشه که فاجعه هستش. و ابروریزی برای سونی.
هر کی ندونه فکر میکنه که گوشی ضربه خورده که نور صفحه کم و زیاد میشه!!!!!
ولی نمیدونه که ایراد از ورژن 4.3 هستش
======================================================
بیلد 12.0A..2.254
رام خاورمیانه
رام اروپا یا رام خاورمیانه رو دانلود کن بعد با flashtools 9.14
دومرتبه اپدیتش کن
فقط از اطلاعات گوشیت بکاپ داشته باش
فقط نور صفحه در این ورژن کمی بازی داره منظورم اینه
به قسمت لبه های پایینی گوشی نگاه کنید یا بالایی (سمت چپ گوشی) همانجایی که دکمه لمسی back هستش
ببینید نور صفحه کمی بازی داره یا کم و زیاد میشه یا نه؟ روشنایی رو تا اخر زیاد کنید متوجه منظورم میشوید توی نور بیرون یا خیابون این مساله مشخص نمیشه
باگ نرم افزاریه تا حالا کسی این مساله رو نگفنته
من که برمیگردم به
4.1