مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Dark_Angel D
- تاریخ عضویت : 1393/1/2
- تعداد نظرهای داده شده : 5
نظرها
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
iPhone 5S
32GB Silver
IMEI: 013850007029658
Activated: Yes
Find My iPhone: Off
Telephone Technical Support: September 20, 2014
Repairs & Service Coverage: June 21, 2015
SIM Lock: Unlocked
موقع خرید باید شماره رو به جایی اس ام اس می کردم ؟ چون اینکارو نکردم الان باید چی کار کنم گوشیم مشکلی داره یا نه ؟ خیلی ممنون میشم پاسخمو بدید
میشه لطفا یکی بگه کدimei رو باید به چه شماره ای sms کرد ؟؟
یه سوال داشتم من چند روز پیش هر جا قیمت میکردم 120 تومنم می گفتن واسه نصب برنامه می گریرن ، تا اون جا که میدونم فقط دیکشنری لانگمن هستش که پولیه و اکثر برنامه های روتینی که میریزن مثل وایبر و اسکایپ و غیره رایگانه منم خیلی اهل بازی نیستم
به نظرتون گرون میگن واسه ریختن لانگمن یا ارزش داره ؟ ویه سوال دیگه اینا چون با appid خودشون میریزن من بعدا نمی تونم حتی برنامه های رایگان رو هم نصب کنم ؟؟
ممنون میشم پاسخ بدید چون گیج شدم
برای من قراره از کانادا 5s بفرستن میخواستم بدونم اون سری که برای اونجا تولید میش مشکلی تو استفاده و یا آنتن دهی و این چیزا تو ایران نداره ؟؟؟ ...
خواهش می کنم پاسخ بدید اشکالی پیش می اد اصلا ؟؟ (سری ca میشن اونا؟) و یا فرقی نمی کنه.
سال نو مبارک
من می خوام 5s یخرم یه سوالی داشتم شنیدم aplication هاش اکثرا پولیه و یکم حالت انحصاری داره مثل اندروید که مجانیه و راحتتره نیست ... من اهل بازی نیستم زیاد اما برنامه های کاربردی زیاد استفاده می کنم واقعا استفاده از app هاش دردسر داره یا نه app های معمولیشfree هستن . میخوام بدونم این مسئله واسه کسایی که ایفون دارن خیلی اعصاب خوردیه یا نه راحت میشه واسه گوشی app پیداکرد.
و یه چیز دیگه لطفا بگید به چه نکاتی موقع خریدش باید دقت کنم چون تا حالا اپل نداشتم.