مشخصات کاربر
 - نام کاربر : SP A
- تاریخ عضویت : 1393/1/12
- تعداد نظرهای داده شده : 6
نظرها
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
حالا اینی که گفتی یعنی چه ؟!؟!؟!؟ :D
لطفا یکی توضیح بده...
(البته من خودم میدونم ها ولی میخوام بعضی ها که نمیدونن بدونن!!جــــان تو ...)
همون طور که قبلا هم گفتم . یه کاوری هس که روی دکمه پاور پور هستش
اینم عکسشه:
http://www.8pic.ir/images/85419461743403470854.jpg
من Xperia sp دارم درس بعد از من پسر عموم رفت یه هووایی پی 510 گرفت تازه زبان فارسی هم زد!!
الان خیلی پشیمونه انگار گوشیش شده یه تیکه آجر!!
به نظر من اصلا به خوانواده هووایی نزدیک نشید.فقط قیافه دارن(البته گوشی های زیر یک میلیون)
این گوشی چند هسته ای ؟
دو هسته ای.ولی چون سخت افزار خیلی قوی داره هیچ وقت نخواهید گفت که : ای کاش 4 هسته ای بود
.............صدای ضبط شده هنگام فیلمبرداری چطوره ؟
عالی.من تحقیق کردم تو این مورد از خوانواده z بهتر و برابره
.............سرعت اینترنت برای وبگردی چطوره ؟
سرعتش خوبه 4g و 3g رو هم داراست و اندازه صفحه هم قابل قبوله
............ایا این گوشی هنگ میکنه ؟
نخیر البته اگه تو همون ورژن اندرویدش باقی بمونه.مال من 4.1 است
..........دمای این گوشی در حالت عادی چنده و بعد از بازی یا دیدن فیلم به چند درجه میرسه ؟
من بعد از 2 ساعت بازی کردن بازی major mayhem هیچ گرمایی احساس نکردم(خیلی کم)
.............پر شدن کامل شارژ این گوشی چند ساعت طول میکشه ؟
تنها نقطه ضعف این گوشی باطریش هست . از وقتی خریدم همش تو شارژ باید باشه . البته نمیدونم شاید مال من اینطوریه. پر شدنش هم تقریبا 45 الی 1.5 (100%)طول میکشه
من نمیتونم نرم افزار و بازی و از این جور چیزا رو رو گوشی اس پی نصب کنم.البته بعضی ها که یه دونه با فرمت ای پی کی هست رو میتونم ولی بعضی ها که باز شده و دارای اجزای گوناگونی هست نمیدونم به کجای گوشی باید بزنم؟
بله یکم شله ولی من خودم یه کاور ژله ای انداختم و روی دکمه پره یعنی بیرون نزده و من خودم شل بودنش رو احساس نمیکنم
البت باید بگم کاور هاشم مودل دارن مال من نمیدونم مودلش چهده ولی پشت کاور در پایین کاور پشت همون لاین چراغ گوشی دو تا سوراخ(پنجره) هست که خیلی بر زیبایی گوشی اضافه میکنه.