مشخصات کاربر
 - نام کاربر : habib045 m
- تاریخ عضویت : 1393/1/21
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
تبلیغات
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
اقا من رام خورمیانه رو زدم الان بد نیست.ولی چون شما و بقیه دوستان گفتن سویس بهتره ما هم همونو فلش میزنیم.
مهدی جان چطور میشه اون رامو روت کرد؟
قبلا گوشی های برند های دیگه رو راحت روت میکردم ولی نمی دونم چرا سونی ها اینقدر دردسر داره! نمیخوام بوت لودر باز شه
گوشی داداشم هم اس پی هست اونم نمیشه.
به خاطر 4:3 هست یا راه حل های من اشتباست؟
سوال اخر هم چرا اینقدر باطری دیر شارز میشه؟4.5 ساعت !!
نکنه باطری گوشی مشکل داره؟!
استانداردش چقدره؟
ممنونم ازت داداش
اقا چند تا سوال داشتم ازت. گوشی رو دیشب گرفتم!
من گوشی رو به 4:3 ابدیت کردم.همون رام سویس .بعد اون بنچمارک گرفتم شد 19700!
قبلش 20000 بود
اون ابدیت 35 مگی رو هنوز نزدم.تاثیر داره؟
کیفیت دوربین به نظرم فرقی نکرده..شما چطور عکس هات اینقدر باکیفیت میفیته.مخصوصا عکس های مقایسه با کنون؟
چرا بنچمارک پایینه؟
قبل ابدیت باطری به نظرم افتضاح بود.خود به خود کم میکنه.راستی
به نظر شما رام C6602_10.4.1.B.0.101_R1C_Generic_MEA.ftf
رو بزنم بهتر نمیشه؟(رام خاور میانت از اکسپرین گرفتم. )مشکل از کجاست؟
ممنون میشم راهنماییم کنی.مرسی