مشخصات کاربر
 - نام کاربر : re r
- تاریخ عضویت : 1393/1/21
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
حالا که راجع به اکتیو و دی اکتیو شدن دیر فهمیدم ،
1_آیا راهی هست که بشه تاریخی رو که اکتیو شده ، پیدا کرد ؟
2_راستش خودم اصلا برنامه و ... حالیم نیست ، واسه همین گفتم که برام بریزه .
3_ پشت جعبه گوشیم نوشته :supports :GSM,UMTS.....Wi_Fi, Bluetooth, and GPS
(بلوتوث رو ذکر کرده ) میشه بهم بگین این ینی چی ؟ چون همه میگن که آیفون اصلا بلوتوث نداره .
4_آنلاک هست .
5 _ کد ICCD که فرمودین ، من پشت جعبه ندیدم .( الان چه کنم )
6 _فقط Part No. / serial No. / IMEI داره پشت جعبه
7 _ اون 2 تا تاریخی که تو پست قبل نوشتم چه مفهومی دارن ؟
خیلی لطف میکنی که وقت میذارین و جواب میدین. ممنونم
من دیروز از علا الدین ایفون 5اس ، سفارش آمریکا خریدم : 2510
بعد به من گفت برو یک ساعت دیگه بیا تا واست برنامه بریزم !
الان که دارم این صفحه رو می خونم ، چند تا سوال دارم :
1_گوشی من بلوتوث داره ! این ینی جیل برک شده ؟
2 _ تو سایت iphoneimei.inf که کد موبایلو زدم این اطلاعات اومد :
Activated: Yes
Telephone Technical Support: July 8, 2014
Repairs & Service Coverage: April 8, 2015
لطفا راهنماییم میکنین ؟