مشخصات کاربر
 - نام کاربر : مهران ا
- تاریخ عضویت : 1393/1/25
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
دوستان عزیز چند روز پیش سوالم را مطرح کردم اما هیچ عزیزی پاسخی برایم نگذاشت
خواهشا دوستان کمک کنند
متن سوالم:
بنده نزدیک 2 ماه است این گوشی را تهیه نموده ام.نسخه اندروید گوشی 4.1.2 می باشد.مدل آن 5303 و شماره ساخت 254 مشکلی که برای من بوجود آمده این است که آفیس موجود روی گوشی متن های فارسی را شکسته شکسته(یعنی حروف فارسی را بجای کلمات و لغات نمایش میدهد) مثلا سلام به صورت س ل ا م و درهم ریخته نمایش می داد.برنامه kingsoft office را نصب کردم بازهم همین مشکل پابرجاست.نسخه 5.5.209 برنامه quick office را هم نصب کردم باز هم با متن فارسی مشکل دارد.
گوشی روت نشده خواهشمندم کمک کنید و راهنمایی بدهید و اگر مشکل از فونتی که بصورت پیشفرض روی گوشی نصب شده می باشد راهنمایی بدهید که چکار کنم.اگر باید فونت عوض کنم لطفا کامل راهنمایی بدهید و اگر باید روت بشه و بعدا فونت نصب بشه باز هم کامل راهنمایی جهت هم روت و هم نصب فونت ذکر کنید.ممنونم از همه دوستانی که علم و داناییشون را به بقیه هم گسترش میدهند.
بنده نزدیک 2 ماه است این گوشی را تهیه نموده ام.نسخه اندروید گوشی 4.1.2 می باشد.مدل آن 5303 و شماره ساخت 254 مشکلی که برای من بوجود آمده این است که آفیس موجود روی گوشی متن های فارسی را شکسته شکسته(یعنی حروف فارسی را بجای کلمات و لغات نمایش میدهد) مثلا سلام به صورت س ل ا م و درهم ریخته نمایش می داد.برنامه kingsoft office را نصب کردم بازهم همین مشکل پابرجاست.نسخه 5.5.209 برنامه quick office را هم نصب کردم باز هم با متن فارسی مشکل دارد.
گوشی روت نشده خواهشمندم کمک کنید و راهنمایی بدهید و اگر مشکل از فونتی که بصورت پیشفرض روی گوشی نصب شده می باشد راهنمایی بدهید که چکار کنم.اگر باید فونت عوض کنم لطفا کامل راهنمایی بدهید و اگر باید روت بشه و بعدا فونت نصب بشه باز هم کامل راهنمایی جهت هم روت و هم نصب فونت ذکر کنید.ممنونم از همه دوستانی که علم و داناییشون را به بقیه هم گسترش میدهند.