مشخصات کاربر
 - نام کاربر : الناز ب
- تاریخ عضویت : 1393/1/27
- تعداد نظرهای داده شده : 11
نظرها
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
یعنی حتما idm باید نصب باشه رو سیستم ؟؟
سلام من برنامه های پولی رو از تانگبو میگرفتم اما الان چند روزه ارور میده
ورژنی که من دارم 2.1.5 هست
همش این اررو رو میده
Connection failed.
Please try one of the following:
1.Check your network.
2.Refresh this page.
چیکار کنم ؟؟؟
و یک سوال دیگه کسی بازی smash hit رو داره ؟؟ من از ایتونز گرفتم ولی ورژن premium رو میخوام که پولیه
وتو ایتنوز هم نیست کسی میتونه کمکم کنه ؟
من بازی Rayman Jungle Run رو میخواستم ولی ایتونز که پولیه و تانگبو هم نداره این بازیو چیکار کنم ؟؟
استفاده از کابل usb برای شارژ کردن گوشی باعث میشه عمر باتری کم بشه ؟
من برای ریختن اهنگ و عکس و ... از تانگبو استفاده میکنم خیلی هم راحته کار باهاش
فقط ایا مطمئن باشم ویروس نمیگیره گوشیم ؟ میدونم که ایفون ویروس نمیگیره محض اطمینان بیشتر میپرسم
من برنامه هایی که آقای امیر گفته بود و ریختم
میشه چند تا نرم افزار و بازی خوب دیگه معرفی کنید
بازی اکشن نباشه
میخواستم بدونم که اگه ios گوشیمو به 7.1 اپدیت کنم چه مزایایی داره ؟واینکه من شنیدم مصرف باتری بیشتر میشه درسته ؟
واینکه تانگبو فقط مخصوص برنامه های پولیه ؟یعنی استفاده دیگه ای نداره ؟
مثلا ریختن اهنگ و عکس ؟
و سوال بعدی هم اینکه چطوری ios رو اپدیت کنم ؟
چون ایتونز که نرم افزارهای فارسی نداره
من دیروز یه 5s خریدیم قبلا اینجا خونده بودم که باید سریال نامبرو توی سایت اپل وارد کنیم که بگه قبلا اکتیو شده یا نه
اما یادم رفت اونجا به فروشنده بگم وقتی اومدم خونه زدم توی سایت نوشته بود یک روز قبل اکتیو شده این یعنی چی ؟؟؟؟ یعنی یک روز قبل از اینکه من بخرم توش سیم کارت انداختن ؟؟
iccid هم نداره روی جعبه
زنگ زدم مغازه گفتش که بیار اینجا من هنوز نبردم لطفا بگین چیکار کنم ؟