مشخصات کاربر
 - نام کاربر : محسن۳۱۳ m
- تاریخ عضویت : 1393/2/4
- تعداد نظرهای داده شده : 3
نظرها
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
Sony Xperia Z2
1393/11/8
ببین مثل اینکه ضایع شدم فک کردم وان ام8 منظورته.وان مکس خوب قدرتش از زد 2 کمتره و اصلا کلا یه گزینه دیگس سارا جان زد2 از لحاظ ابعاد بهتره مگر اینکه وان مکس رو دستت گرفته باشی و راضی باش از سایزش در این مورد حتما باید هر دورو دستت بگیری چون کاملا صلیقه ای هست هر کسی از ی سایز و شکلی خوشش میاد. بنظرم زد2 گزینه بهتری هست چون تمام امکانات عالی با ی قیمت کاملا مناسب یجا جمع شده و ارزششو حتما داره من خودم خریدم خیلی راضیم.وان مکس برای کسایی که سایز فبلتها رو دوست دارن خوبه اگه ازون ادمایی که با سایز این مشکلی نداری بگیر چون در اخر تویی که ازش استفاده میکنی.موفق باشی
Sony Xperia Z2
1393/11/8
سلام دوست من.ببین اگه بجیبت نگاه میکنی خوب زد 2 خیلی بهتره چون با قیت حدودا 300 کمتر از اچ تی سی ام8 خیلی سرتره مگر اینکه پول برات مهم نباشه و کلا بگم که زد2 بهترین و کاملترین گوشی هست در رنج قیمت خودش. بقیش دیگه سلیقه ای هست چون باید دست بگیری و خودت خوشت بیاد اگه به حیبت نگاه میکنی زد2 بخر ضرر نمیکنی.قربون تو
Sony Xperia Z2
1393/11/8
با سلام دوست عزیز محسن هستم. داداش من گرفتم انعکاس نداره یعنی اینقد نور صفحه خوبه که هیچ انعکاسی که مثلا مثه آینه بشه نیست،فقط تو روز اونم تو نور شدید کمی انعکاس داره البته طبیعیه و خیلی خوبرعمل میکنه بازم.من حدود دوماه تو اینترنت در مورد خیلی گوشیا تحقیق کردم و اخر رسیدم به این که از نظر قیمت و امکانات بهترین گزینه بنظر میومد خیلی حساسم واسه خرید بخصوص اینجور گوشیای،مدل بالا چون ادم بودجش نمیرسه که هی عوض کنه.اما حالا که خریدم از صفش خیلی راضیم و واقعا با کیفیت هست، کیفیت ساختش حرف نداره بهترینه.زیباییش همرو جذب خودش میکنه بخصوص سورمه ای مشکیش،سرعتشم واقعا خوبه و من یذره حتی کوچیک هم یه لگ ندیدم بعد یکماه استفاده.اما دوتا چیزش که حتی موقع خرید هم میدونستم.یکی دوربین و یکی باطریش برای من عالی نبود اما نمره قبولی رو میگیره یعنی هردو از صد درصد 70% میگیرن اما کلا از انتخابم صد درصد راضیم.از کسایی که میخان بگیرن و دودلن خیالتون راحت حتما حتما راضیتون میکنه... واقعا شرمنده که خیلی طولانی شد داستانی شد این زد2 خخخ چون دوس داشتم کسایی که میخان بگیرن درست تصمیم بگیرن.نوکرررررم
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh