مشخصات کاربر
 - نام کاربر : hese p
- تاریخ عضویت : 1393/4/6
- تعداد نظرهای داده شده : 5
نظرها
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
به این وبلاگ سر بزن خیلی کمکت میکنه
http://best-smartphone.blogfa.com/category/2
این هم بگم در کل ایزو برای رمان هایی که نور کم زیاد میشه
یعنی مثلا اگه تو روز معمولی بیرون با نور خوب داری عکاشی میکنی ایزو رو کم میکنن اما وقتی هوا ابری میشه رو 200 تا 300 مناسبه برای توی اتاق تا 800 خوبه یا بیشتر و تو شب که نور خیلی کمه تا 3200 هو ریادش کن
من 1 سوال داشتم ازت
دو روزه من z1 گرفتم میخواستم بدونم تا چه حد داغ کردنش عادیه؟
ایمیلمو میذارم اگه دوست داشتین بهم ایمیل بدین اونجا راحت تر میشه راهنماییم کنین
hesi.sh_715@yahoo.com
با تشکر از زحمات شما
من دیروز z1 گرفتم چندتا سوال داشتم
داغ کردن گوشی تا چه حد هستش؟ من داشتم با دوربینش با افکتهاش کار میکردم ال سیدیش و پشتش هس کردم خیلی داغ کرد.
از کجتا میشه دمای گوشی رو نگاه کرد؟
RAMاین گوشی 2 هستش من هنوز برنامه ای چیزی نصب نکردم نگاه کردم دیدیو 890 مگ از رام اشغال شده آیا این عادی هستش؟
اگه امکان داره زود بهم جواب بدین