مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Mamad m
- تاریخ عضویت : 1393/5/8
- تعداد نظرهای داده شده : 6
نظرها
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
همه میدانند که این گوشی از لوله های خنک کننده استفاده میکند اما در عکسها ی کالبد شکافی این گوشی لوله ای دیده نمیشه
اگر میشه توضیح بدید
با تشکر فراوان
آخر مشکل من حل نشد اول اینکه برنامه cpu z رو نصب کردم مینوشت اسنپ دراگون 800 با کد msm8974 اما یه اپدیت اومد 94 مگابایت بود نصبش کردم بعد تو برنامه cpu z این دفعه نوشت اسنپ دراگون 800 اما با کد msm8974 PRO -AB میخواستم ببینم مشکلی هست یا نه؟
سوال دوم اینکه یه اپدیت بود 1 گیگابایت که همه میگفتند مصرف باتری بهتر میشه و گرمای پردازنده کمتر میشه اما من اپدیت نکردم و مستقیماً اپدیت 90 مگابایتی رو دانلود و نصب کردم میخواستم ببینم حالا بهینه سازی های اپدیت قبلی صورت میگیره؟
با تشکر فراوان
در تصاویر این سایت در بررسی تخصصی زد 2 عکس برنامه cpu z هست که نوشته اسنپ دراگون 801 اما من این برنامه رو نصب کردم مینویسه اسنپ دراگون 800 ممنون میشم اگر توضیح دهید
میخواستم تفاوت زد 1 و زد 2 رو توضیح دهید
با تشکر فراوان
من گوشی اکسپریا زد 2 خریدم اما وقتی برنامه cpu -z رو نصب کردم مینویسه اسنپ دراگون 800 در صورتی که این گوشی اسنپ دراگون 801 هست آیا این گوشی تقلبیه یا نه؟ ممنون میشم اگر توضیح دهید
با تشکر
من گوشی اکسپریا زد 2 خریدم اما وقتی که برنامه cpu _z رو نصب کردم مینویسه اسنپ دراگون 800 در صورتی که این گوشی اسنپ دراگون 801 هست آیا این گوشی تقلبیه یا نه؟ ممنون میشم اگر توضیح دهید
با تشکر