مشخصات کاربر
 - نام کاربر : بابک ع
- تاریخ عضویت : 1393/5/16
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
گوشی ایفون از نظر زیبایی و کیفیت خیلی خوب و زیبا هست اما:
قیمت بسیار زیاد
حافظه بسیار کم
کارت حافظه هم نمی خوره
هر کاری خواستی انجام بدی باید شرکت اپل بدونه و اجازه بده
بلوتوث که دیگه نمی گم
فولدر سازی و مدیریت فایل و فولدر و ... هم که نگم
نرم افزار ها رو باید حتما دانلود کنی اونم از جایی که شرکت اپل می گه
اگر بخوای نرم افزاری رو بنویسی برا IOS اونم نیاز به اجازه و همکاری شرکت اپل داره
همه چیزخریدنی، رایگان ها هم اکثرا قدیمی شدن
هر کاری هم خواستی نمی تونی در گوشی بکونی و محدودیت زیادی داری
هیچ تنوعی هم در گوشی هاش نیست (تازه امسال خیلی خوبه cهم داره)درکل فقط یکگزینه داره و تمام
لوازم جانبی هم که قیمتش خداست و قیمت زیادشون هرگز با کیفیتشون هم خونی نداره(کیفیت بالا ولی قیمت بسیار بالا تر )
زبان شیرین فارسی رو هم که به سختی ...
شرکت اپل هم که با ایرانی ها خوب نیست
این باعث نمی شه که بگیم این گوشی به درد نمی خوره و لی باید قبول کرد که شرکت سازنده سیاستی رو در پیش گرفته که اسمش ببخشید میشه ( بردگان همیشه بدهکار) یا وابسته سازی ،همیشه باید هزینه کنیم و محتاج شرکت سازنده باشیم که شرکت اپل بسیار در این زمینه پیشرو هست.
حقیقت:
[بعضی] ایرانی ها فقط به علت کلاس و پرستیژ این گوشی رو می خرند و متاسفانه برند پرست شده اند که البته سیاست شرکت سازنده رو می رسونه و نیز کسایی هستند که از روی شناخت، نه تعصب و نه مسخر(تسخیر شده) برند شدن خرید می کنن که بسیار اندک هستند.
من دنبال بحث و دعوا با طرفداران اپل نیستم .