مشخصات کاربر
 - نام کاربر : rozhan s
- تاریخ عضویت : 1393/5/26
- تعداد نظرهای داده شده : 12
نظرها
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
حدود 30 تومن اجرت
ولی ال سی دی مثه سابق نیست. زیر نور آفتاب به شکل عمودی به فاصله هر دو میلیمتر نقطه نقطه هست
ال سی دی سالم بود و فقط تاچش شکسته بود ولی همه جا گفتن ال سی دی و تاچ z2 با هم هست و جدا نمیفروشن
من میخوام گوشیمو روت کنم ( اندروید 4.4.4 )
میشه راهنمایی کنید یا یه لینکی بزارین
گوشمو وقتی روشن میکنم یه رنگ مایل به قرمز کمرنگ هست با توجه به ویدیوهای که لیونا گذاشته بود نه شدت رنگ قرمز مثه نوع A رو داره نه مثه پنل نوع B هست . رنگ قرمز میاد ولی خیلی کمرنگه و تو زاویه میشه دید
گوشیمو اپدیت کردم . فوق العاده شده . کیفیت و درخشندگی ایکون ها واقعا جالبه
در حالت اولترا استامینا بدون کارکرد در طول 14 ساعت فقط 2 درصد کم شد
تاچ گوشی خیلی عالی شده
اما حیف که ایکون ها خیلی بزرگ شدن . کاشکی کمی کوچکتر بود
____ در ضمن میخوام مخاطبین رو وارد کنم ( کپی کردم رو دستگاه ) ولی فقط اونایی که عکس دارن و قبول میکنه و بقیه رو ارور میده / چیکار کنم ؟
گوشمو وقتی روشن میکنم یه رنگ مایل به قرمز کمرنگ هست با توجه به ویدیوهای که لیونا گذاشته بود نه شدت رنگ قرمز مثه نوع A رو داره نه مثه پنل نوع B هست . رنگ قرمز میاد ولی خیلی کمرنگه و تو زاویه میشه دید
گوشیمو اپدیت کردم . فوق العاده شده . کیفیت و درخشندگی ایکون ها واقعا جالبه
در حالت اولترا استامینا بدون کارکرد در طول 14 ساعت فقط 2 درصد کم شد
تاچ گوشی خیلی عالی شده
اما حیف که ایکون ها خیلی بزرگ شدن . کاشکی کمی کوچکتر بود
____ در ضمن میخوام مخاطبین رو وارد کنم ( کپی کردم رو دستگاه ) ولی فقط اونایی که عکس دارن و قبول میکنه و بقیه رو ارور میده / چیکار کنم ؟
ولی گوشیم گارانتی نداره . بفرستم برا نمایندگی با قبول میکننن تعمیرش کنن ؟؟ هزینه ش مهم نیست
ولی گوشیم گارانتی نداره . بفرستم برا نمایندگی با قبول میکننن تعمیرش کنن ؟؟ هزینه ش مهم نیست
ولی گوشیم گارانتی نداره . بفرستم برا نمایندگی با قبول میکننن تعمیرش کنن ؟؟ هزینه ش مهم نیست
سلام دوستان
اینم عکس گوشیمه
معذرت اگه حجم عکس ها زیاده چون میخواستم کاملا واضح باشه تا تشخیص راحتتر شه
http://upload7.ir/imgs/2014-10/26397143540149424168.jpg
&
http://upload7.ir/imgs/2014-10/20923314177635232753.jpg
&
http://upload7.ir/imgs/2014-10/98818216369013908824.jpg
ببرم کجا تعمیرش کنم ؟ گارانتی نداره
اینم عکس گوشیمه
معذرت اگه حجم عکس ها زیاده چون میخواستم کاملا واضح باشه تا تشخیص راحتتر شه
http://upload7.ir/imgs/2014-10/26397143540149424168.jpg
&
http://upload7.ir/imgs/2014-10/20923314177635232753.jpg
&
http://upload7.ir/imgs/2014-10/98818216369013908824.jpg
با دکمه ی Power صفحه روشن میشه کاملا و نوتیفیکیشن معلوم میشه رو صفحه
ولی تاچش کار نمیکنه
واقعا انتظارم از سونی خیلی بیشتر اینا بود و اصلا فک نمیکردم با این ضربه کارش به اینجاها برسه
متاسفانه در اثر یک برخورد بسیار عادی و معمولی ال سی دی گوشیم خورد شد
صفحه روشن میشه ولی کار نمیکنه
کجا عوضش کنم ؟ جایی که مطمئن باشه و جنس بدل قالب نکنن
بنظرتون چقد هزینشه ؟
بدون گارانتیه
من قبلا nokia C7 داشتم و از طریق بلوتوث خیلی راحت و سریع با پخش ماشینم مچ میشد
ولی الان که Z2 گرفتم اصلا مچ نمیشه و هرکاری کردم نتونستم وصل کنم
پخشم kenwoood 8019 هست و بخاطر همین بلوتوث قیمتی حدود 200 تومن بیشتر گرفتم .