مشخصات کاربر
 - نام کاربر : داریوش پ
- تاریخ عضویت : 1393/5/27
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
سلام خدمت همه ی اپلی های عزیز
هرچند کمتر از یه ماهه به اپلی ها پیوستم ولی یه روش خوب برای کسایی که Windows 8 دارن و مثه من دانشجو با فایل های power point و یا Word و یا حتی pdf سره کار دارن , پیدا کردم
ازون جایی که اکثر آفیس های اپ استور یا خیلی گرونن ( 9.99 دلار ) یا ورد و پاور پوینتشون با زبان فارسی مشکل داره( من خودم اینارو نصب کردم WPS Office , Microsoft Office Mobile , OfficeSuite Professional ... ) انقده استمرار ورزیدم تا یه راه حل خوب برا استفاده از این نوع فایل ها با زبان فارسی در گوشی ایفونم پیدا کردم.
برای فرستادن و باز کردن این نوع از فایل ها میتونین از OneDrive ویندوز 8 ( که سابقا SkyDrive نامیده میشد)
استفاده کنین ! تو App store اپ OneDrive رو دانلود کنید و با ریخن اسناد (document ) درون OneDrive به اون در گوشی ایفونتان هم دسترسی داشته باشید , با این برنامه به هیچ افیسی نیاز ندارید و از pdf powerpoint word های فارسی بطور کامل پشتیبانی میکند
* اگه یا بار درحالت انلاین فایلتون رو در OneDrive گوشی باز کنید دفعه های بعد میتوانید در حالت آفلاین به اون دسترسی داشته باشید
*از این روش میتوانید برای خواندن و باز کردن این نوع از فایل ها استفاده کنید , و اگر به ویرایش کردن نیاز دارید از نرم افزار های رایگان و فابریک خود اپل ( Keynote Pages iBooks ) استفاده کنید , هرچند کمتر کسیه بخواد از ویرایش اسفاده کنه ( برای ویرایش میتونن تو OneDrive بهد از باز کردن فایلتون از Open in Another App استفاده کنید )
تو این دو هفته ای که خریدمش با اینکه تجربه کاری با سیستم عامل اندروید تو تبلتم (گلکسی نوت ) دارم ولی واقعا ایفون 5اس تو لباس ios محشره .طوری که صب تا شب میخ شدم رو گوشیه
بچه ها اسمه چند تا برنامه کاربری مفید رو بگید که نصب کنم که چه پولی چه رایگان