مشخصات کاربر
 - نام کاربر : H. J
- تاریخ عضویت : 1393/5/27
- تعداد نظرهای داده شده : 6
نظرها
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
چند بار هم برای خرید رفتم .یا تموم کرده بودند یا مشکلی پیش امده نشده تا بخرم نه اینکه نخوام بخرم.
حالا با نظر دوستان من چیکار کنم؟
شاید سری های جدید مشکل دارن و کسایی که زودتر این گوشی را خریدند این مشکلات را نداشته باشن.
نظرتون چیه ؟
با توجه به مشکلاتی که دوستان میگن برم جی ال ایکس بخرم بهتره حداکثر قیمت جی ال ایکس نصف پول این گوشیه به علاوه اینکه محافظ ضد خش و گارانتی و .... هم داره
باز هم نظر دوستان زد وان هست یا .....؟
ترو خدا یکی درست جواب بده پولشو چند ماهه با هزار دردسر جور کردم .نمیخوام پولمو بریزم تو جوی اب.
خواهشا سریع جواب دهید.
>>>>>"تو موبایلت از چپ کد
*#06#
شماره گیری کن، پس از شماره گیری، شناسه جهانی موبایلت مشخص میشه، به عدد هفتم و هشتم از چپ توجه کن
اگر دو عدد 02 یا 20بود
موبایل شما در امارات متحده عربی ساخته و کیفیت آن پایین است.
اگر دو عدد 08یا 80
موبایل شما در آلمان ساخته و کیفیت آن عالی است.
اگر دو عدد 01یا 10بود
موبایل شما در فنلاند ساخته شده و کیفیت بسیار عالی است.
اگر دو عدد 00 بود
موبایل شما در شرکت اصلی درج شده روی موبایل ساخته شده و کیفیت آن جزء بهترین کیفیت هاست
اگردو عدد 13یا 31 بود
موبایل شما در آذربایجان ساخته و کیفیت آن بسیار ضعیف و برای سلامتی شما ضرر دارد هر چه زودتر از شر آن خلاص شوید
اگر دو عدد 04یا 40بود
گوشی شما در هند ساخته و کیفیت آن پایین است
اگر دو عدد 05 یا 50بود
گوشی شما در امریکا و کیفیت آن بسیار عالی است.
امتحان کنید ببینید گوشی شما در کجا ساخته شده است."<<<<<
آیا خوبه گوشی را بیمه کنم؟
قصد خرید این گوشی را دارم.میخواستم بدونم تو کارتن این گوشی چه چیزهایی هست؟
هندزفری داره یا جدا خودم باید بخرم ؟
لطفا زود جواب دهید .
امکان داره قیمتش کمتر از این بشه طی یکی دو هفته اینده؟ارزش داره صبر کنم؟
ممنون
گوشیتون پلمپ بود یا از تو ویترین براتون آورد؟
گوشی چه رنگی داشت ؟
کدش 03هست یا 02؟