مشخصات کاربر
 - نام کاربر : غزل ش
- تاریخ عضویت : 1393/6/3
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
نیازم رو اینجوری بگم بهتره : من اهل کار کردن با نرم افزار های پیچیده و سنگین یا بازی های آنچنانی نیستم ، یه نیاز معمولی رو در نظر بگیرین
یه گوشی می خوام که اول از همه مقاوم باشه ( یه دختر کوچولو دارم که عشقش پرت کردن وسایله و عجیب عاشق گوشیه گریههههههههههه ) چون اصولا از محافظ و قاب و .... برای گوشی بیزارم
زیباییش برام خیلی مهمه و اینکه کار باهاش راحت باشه
گوشی باز نیستم و تا جایی که گوشیم عقب افتاده !!!! و یا خراب نشه عوضش نمی کنم ، گوشی در حال حاضرم خیلی قدیمی شده دیگه روم نمی شه بگم خخخخ از چهار سال پیش تا الان ویواز داشتم ، دوربینش 8 مگاپیکسل بیخووووود به معنای واقعی بود ، اصلا کیفیت نداشت ، حتی در مقابل گوشی های با دوربین 5 و حتی 3 مگاپیکسلی !!!
می خوام دوربینش خوب باشه و با کیفیت
مثلا من پارسال با کلی تحقیق دوربین نیکون رو انتخاب کردم اما اصلا از کیفیت عکسش راضی نیستم اصلاااااااااااااااااااااا
واسه همین می ترسم از این پیکسل های الکی که توی مشخصات می نویسن
از نظر مدل و زیبایی گوشی هم اینو بگم اصلا گوشی قبلیمو دوست نداشتم ، یه چیزی تو سبک همین زد2 یا هواوی می پسندم
از نظر قیمت می تونم تا این قیمت ها هم هزینه کنم ، اما اگه گوشی خوب مناسب با نیازم توی رنج قیمت پایین تر پیدا کنم ترجیح می دم اینقدر هزینه نکنم هر چند که دیروز رفتم زد2 رو از نزدیک هم دیدم و بسی به دلم نشست هر چند که باهاش کار نکردم
نمی دونم واقعا می ارزه اینقدر بیشتر هزینه کنم یا نه می تونم توی رنج یک تومن گوشی خوب پیدا کنم ؟ که اگه اینجوری باشه عالی می شه
واقعا هم به راهنماییتون نیاز دارم ، دور و اطرافیانم هر کس هر مارک گوشی ای که خودش داره رو تعریف می کنه و مارک دیگه رو می کوبه
دروغ چرا من خیلی از مشخصات فنی سر در نمیارم و واقعا موندم
می خوام یه گوشی خوب بخرم ، راستش رو بگم خیلی از مشخصات فنی گوشی سر در نمیارم
اما می خوام یه گوشی خوب بگیرم ، هم خوشکل باشه هم دوربینش عالی باشه که برام دوربینش خیلی مهمه ، امکانات بالایی هم داشته باشه
می خوام نظر دوستان رو بدون اغراق در مورد گوشی خاصی بدونم
راستش ابهت آیفون یکمی منو گرفته !
سونی زد 2 هم دوربینش خیلی چشمم رو گرفته که نمی دونم پیکسل واقعیه یا نه فقط توی کاغذ اینقدر کیفیتش بالاست ! آخه تجربه گوشی با دوربین مثلا با کیفیت اما افتضاح رو داشتم
البته این دو تا گوشی ای که گفتم یه کم از نظر قیمت بالان
گوشی های هواوی رو خیلی بهم پیشنهاد دادن ، مخصوصا اینکه از نظر قیمت خوبه
Honor 3X Pro
Ascend P7
Honor 3X G750
نمی دونم واقعا چیکار کنم ؟ خب قیمتش برام مهمه از اون طرف هم می گم اشکال نداره بالاتر باشه قیمت عوضش کیفیت بالاتری داره
می شه راهنماییم کنین ؟ شما ها که اهل فن هستین این گوشی هایی که گفتم رو مقایسه کنین یه دنیا ممنون