مشخصات کاربر
 - نام کاربر : hamed R
- تاریخ عضویت : 1393/6/10
- تعداد نظرهای داده شده : 5
نظرها
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
1. قیمت دو مدل D6502 و D6503 چقدر است ؟؟؟ من مدل 6503 رو میخوام الان قیمتش چهقدره؟؟ و گرون تر از مدل پایین تره یا نه ؟؟؟
2.به نظرتون برچست معمولی ضدخش بهتره یا برچسب های شیشه ای نشکن. مثل نمونه ی زیر. که شیشه ایه و وزنش حدود 10 گرم هست. میخواستم بدونم رو لمس تاثیر میذاره و سرعت لمس میاد پایین؟؟
http://janebi.ir/product/135188
ممنون ♥
فقط این که درست گرفته بودم گوشی رو به صورت افقی ؟؟؟
و این که اون رنگ بنفش مایل به آبی پر رنگ مال کدوم پنل میشه ؟؟؟
احتمال داره مثلا به خاطر نور محیط یا سایر عوامل همچین رنگی نشون داده ؟؟؟
ممنون از لطفتون
دقیقا میشه توضیح بدید چه طور از گوشه های پایین صفحه نگاه کنم ؟؟؟؟ ویدئو خاصی اگه تو کانال اختصاصی تون هست بی زحمت لینکشو بدید.
من یکی گرفتم دستم و گوشی رو به صورت افقی گرفتم جلوی چشمام گرفتم به عمق صفحه نگاه کردم . درست انجام دادم ؟؟؟؟
وقتی این کارو کردم یه رنگ خاص نشون داد. بنفش بود اما خیلی مایل به آبی پر رنگ بود .
این الان همون پنل jdi هستش ؟؟ یا نه چون مایل به آبی پر رنگه پنل sharp هستش ؟؟
ممنون دوست عزیز
الان گوشی های z2 که تا حالا وارد ایران شده پنل jdi هستش ؟؟؟؟
پنل jdi فک کنم بهتر باشه نسبت به sharp ، درسته ؟؟؟؟
خوشحالم که به جمعتون پیوستم.
زمان زیاد به معرفی z3 نمونه فقط چند روز دیگه. این ویدئو رو هم تو صفحه ی xperia z2 تو فیسبوک دیدم
زمان معرفی :03/ sep
2014
www.youtube.com/watch?v=kajjMuZx8nY&feature=youtu.be