مشخصات کاربر
 - نام کاربر : zsky z
- تاریخ عضویت : 1393/6/11
- تعداد نظرهای داده شده : 6
نظرها
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
اقای لیونا گیرم برا شما هیچ منفعتی نداره ولی چرا چند ماهه گیر دادین به این پنل؟
چندماهه هرچی میایم اینجا چیزی جز بحث پنل a b نمیگین.
اقا شما میخواستی راهنمایی کنی که کردی همه هم متوجه شدن.
شما به قول خودت کارتون بررسی هست یعنی این گوشی جز پنل هیچی نداره که بشه دربارش حرف زد؟
دلیل اصرار شما به پنل چیه؟
والا فهمیدیم.
ی جوری درباره پنل حرف میزنین که کسی جرات نداره بره سمت خرید این گوشی.
من پنل a دارم داداشمb ولی موقع استفاده اصلا متوجه نمیشیم.
خواهشا این بحث رو تموم کنید.
در مورد:z2 اول که گارانتی نیازی نیست . من خودم بدون گارانتی با دسبند خریدم1720. از نماینده سونی که مسوولیت تبلیغات سونی رو برعهده داره هم پرسیدم گفت اگه اتفاقی برا گوشی بیفته به این راحتی گارانتی زیر بار نمیره .بعد این گوشی ها همشون ی سری مراحل کنترل کیفیت رو قبل از خروج از کارخونه طی میکنن پس به این سادگی نیست که مشکلی داشته باشن( مثلا شکاف کنار گوشی یا تکون خوردن لنز دوربین یا مشکل باتری) پس به نظر من و خیلی از فروشنده ها؛ گارانتی تو ایران ی بهانه برای گرفتن پول بیشتره.
2/کیفیت گوشی واقعا خوبه . نیازی نیست گوشی رو بذارین تو چندتا کیف که مثلا ضربه نخوره(در مورد گرد و غبار, گوشی نفوذناپذیره). ی ضد ضربه بندازین پشت گوشی و روی صفحه گوشی و یه بامپر(قاب فلزی نازک که فقط دور گوشی رو میگیره) بندازین اطرافش دیگه خیالتون راحت باشه و از گرفتن گوشی تو دستتون لذت ببرین.
3 باتری/ در مورد باتری چندتا نکته هست.1)باتری این گوشی واقعا خوبه پس الکی عیب نذارین. باتری این گوشی به سادگی بقیه گوشیا خالی نمیشه و با یه استفاده نیمه سنگین تا 36 ساعت جواب میده مگر اینکه بهش فشار زیادی بیاد .مثلا موارد زیر به شدت استفاده از باتری رو میبره بالا:
*وای فای بیشترین تاثیر رو تو تموم شدن باتری میذاره به طوری که شارژ گوشی رو از صددرصد در عرض 5تا6ساعت کاملا خالی میکنه.
*نور صفحه که مثل وای فای خیلی اثر داره پس نور رو هر چی کمتر کنین عمر شارز رو بالا بردی
*بلوتوث. زیاد استفاده نکنین خیلی شارژ کم میکنه.
*ویبره) تا جایی که میتونین نذارین
*نبستن برنامه ها. بعد از اینکه برنامه رو بستین از تو صفحه اصلی ببندینش چون رو سرعت و شارژ تاثیر زیاد میذاره.
ا*ستفاده از برنامه های سنگین مثل بازیهای با دیتای زیاد, بسیار زیاد شارژ کم میکنه.
*استفاده از اینترنت به خصوص اگه با فیلتر شکن باشه
*ازاد گذاشتن برنامه برای اپدیت خودکار خودشون که باعث میشه مدام در حال تلاش برای به روز رسانی خودشون باشن که شارژ رو کم میکنه
*استفاده از دوربین که اندازه وای فای تاثیر زیادی داره
*تماشای فیلمای سنگین با گوشی و .........
نکته:::::زمان استفاده ی سنگین از گوشی(وای فای.دوربین.بازیهای دیتای بالا) گوشی تقریبا هر3تا 4 دقیقه یک درصد کم میکنه.
نکته:::::زمان شارژ گوشی بین 3 تا4 ساعت باشه که کاملا طبیعی هست
نکته:::::اگه گوشیتون روی حالت اماده به کار از ساعت 12 تا 8 صبح بیشتر از 10تا15 درصد شارژ کم کنه مشکل سخت افزاری داره. اگه بین 2تا 5درصد کم کنه باتری کاملا سالمه.
یه چندتا چیز دیگه هم هست که ایشاالله یه وقت دیگه. الان خیلی شد.معذرت. موفق باشین.(خیلی گوشی خوبیه خیلی ازش لذت میبرم)