مشخصات کاربر
 - نام کاربر : hamed j
- تاریخ عضویت : 1393/7/18
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
دروغ گفته من خودم 5 داشتم چه سفارشی!!! بدون یک لکه lla و خط رو 1 سال پیش 1500 دادم الان بخواد بهت 1700 بده خیلییییییییییییی بالا میگه در ضمن جیلبریک هم چیز بدی نیست گوشی خودم جیلبریکه با یک ریستور هم برمیگرده حالت عادی اتفاقا جیلبریک امکاناتی از قبیل نصب برنامه های کرک شده و توییک ها رو میده که خیلی کاربردی است.داره گرون میده برو 5S بگیر.
بهار عزیز اگر گوشی اکتیو شده باشه قطعا قبلا استفاده شده :( در مورد دیجی کالا 7 روز مهلت تست داره اگر مشکلی هم داشته باشه پس میگرند. در مورد علاالدین من خودم هم از میرداماد خریدم هم از علاالدین اما به جرات میگم اگر از طبقات 6 الی 7 علاالدین خرید میکردید میتونستید پلمپ T و اکتیو نشده تهییه کنید با قیمت مناسب در ضمن گوشی شما iccid داره و موقع فروش هم ازتون کمتر میخرند کاش قبل از باز کردن بسته گوشی سریال رو از سایت اپل چک میکردید و در صورتی که اکتیو نشده بود بازش میکردید:( میرداماد تنها جایی که تایید میکنم موبایل هنرمندان حداقل گوشی پلمپ و با پایین ترین قیمت ارائه میدند و بخواید هم همانجا تست میشه گارانتی در ایران ارزشی نداره آن هم برای محصولات اپل. شناختن گوشی طبیعی است و میتونید عکسهای گرفته شده رو به راحتی کپی کنید نرم افزار هم نداره خوب درستش هم همینه نباید داشته باشه.جیلبریک هم هیج مشکلی نداره و امکاناتی خمچون استفاده از توییک ها و برنامه های کرک شده میده که بسیار کاربردی هست.