مشخصات کاربر
 - نام کاربر : ali m
- تاریخ عضویت : 1393/8/1
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
من میخوام این گوشیو بخرم مدل چهار هسته ایشو
رفتم فروشگاه مردانی(که تو همین سایت قیمت زده) 4 هسته ای با گارانتی اینترنشنال می گفت 1620
این گارانتی معتبر هست ؟
مدل چهار هسته ای بعدا مشکلی پیدا نمیکنه ؟
موقع خرید به چه چیزایی دقت کنم؟
ویک سواله دیگه اینکه صفحه نمایش این گوشی هم جا میندازه من داداشم نوت 2 داره و دوستم اس3
میگن وقتی از یه نرم افزار خیلی استفاده میکنی جای نوار ابزارابعد یه مدت روی صفحه میمونه و توی صفحات سفید رنگ خیلی توچشم میزنه . الان از هردوتاشون همین مشکلو داره
خواهشان یکی جواب بده این دفعه چندم که می پرسم
من میخوام این گوشیو بخرم مدل چهار هسته ایشو
رفتم فروشگاه مردانی(که تو همین سایت قیمت زده) 4 هسته ای با گارانتی اینترنشنال می گفت 1620
این گارانتی معتبر هست ؟
مدل چهار هسته ای بعدا مشکلی پیدا نمیکنه ؟
موقع خرید به چه چیزایی دقت کنم؟
ویک سواله دیگه اینکه صفحه نمایش این گوشی هم جا میندازه من داداشم نوت 2 داره و دوستم اس3
میگن وقتی از یه نرم افزار خیلی استفاده میکنی جای نوار ابزارابعد یه مدت روی صفحه میمونه و توی صفحات سفید رنگ خیلی توچشم میزنه . الان از هردوتاشون همین مشکلو داره