مشخصات کاربر
 - نام کاربر : ali f
- تاریخ عضویت : 1393/8/9
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
چند وقته این گوشی رو دارم از همه چیزش راضی هستم دوربین فوق العاده داره,سرعت عالی,داغ هم نمی کنه فقط یه مسئله 1 ماهه پیش اومده واسم نمی دونم از چیه, بعضی جاها توی فواصل بین شهری آنتن میره دوباره میای توی شهر آنتن برمیگرده , نمی دونم تنظیماتی چیزی به هم خورده یا اشکال از سیم کارته یا گوشی چون قبلش این مورد نبوده.
ممنون میشم دوستان راهنمایی کنند
اول واقعا جا داره از لیونا عزیز بابت وقتی که می گذارن و توضیحاتشون تشکر کنم.منم دیروز این گوشی رو خریدم.عالیه در یک کلام. مشکی و d6503 .و پنل رو هم چک کردم از همون مدل اولی بود که وقتی روشن میشه بنفش سیر هست.من 1400 خریدم.
فقط به عنوان وظیفه خیلی توی خرید دقت کنید.من اول از یه مغازه خریدم توی اصفهان سر احمد آباد دم ورودی پاساژ برلیان به نام موبایل پاتریس .بچه های اصفهان خیلی حواستون جمع باشه این آقا دست دوم رو به نحوی فوق العاده پک می کنه و جای نو می فروشه.از لطف خدا این گوشی که به ما داد سیم کارت رو نمی شناخت.توی بازار موبایل اصفهان همه می دونند این دست دوم فروشه.خدا رو شکر پولم رو پس گرفتم و از جای دیگه خرید کردم.
خیلی توی خریدتون دقت کنید از چه جایی می خرید هر ارزونی بی حکمت نیست.
ولی گوشی فوق العاده ای هست شک نکنید.