مشخصات کاربر
 - نام کاربر : یونس آ
- تاریخ عضویت : 1393/8/14
- تعداد نظرهای داده شده : 22
نظرها
موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد
موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
ببخشید ک باز مزاحمتون شدم.
اندوید ۵ هم واسه گوشیامون میاد؟
داداش هم میتوانی نظرات دوست عزیزم میثم رو بخون.
آگه هم بچه مشهد باشی میتونم تو خریدش کمکت کنم.
از نظرای همتون و راه کاراتون ممنونم ک بهم کمک کردن تو خرید.
ولی از میــــــــــثــــــــم جان یه دنیا ممنونم و همچنین لیونای عزیز.
ببر نمایندگی بده تست کنن
09370535340
از مدیران محترم این بخش خواهش میکنم ک لطفا کامنتمو زودتر بذارن.
اپادانا داداش من منتظرتم.فدات
09370535340 این شمارمه بی زحمت یه پیام بده ک شمارتو داشته باشم و باهم بریم بخریمش.
دوستانی ک دارنش و میگن خوبه میپسندن رو بزنن و دوستایی ک دارن ناراضین نیستن نمی پسندم رو بزنن لطف.
چون شنبه عصر میخوام برم بخرمش
یه سوالی ک دیشب یهو ذهنمو درگیر کرد این بود ک ایا پنل a و b از نظر سخت افزاری کیفیتشون فرق نمیکنه؟؟؟
پنل aیا b از نظر سخت افزاری فرق میکنن؟یا فقط درحد همون پنل؟؟؟
تا اخر هفته میگیرم و باز واسه اپذیت مزاحمت میشم
خوشحال میشم این ویدیو http://www.aparat.com/v/9rKOe از دوست عزیزمون لیونا رو ببینید و بهم بگین پنل A هست یا B ؟؟؟؟
ممنون میشم
یه چندتا مغازه ک z2 واسه تست داشتن نگاه کردم نتونستم تشخیص بدم و ترسیدم بیخیال شدم!
قیمت مشکیش بود 1380000 و سفیدش 10 تومن کمتر.
yones_1 این ایدی لاینمه خوشحال میشم ادد کنی . میخوام گوشی بگیرم سوالامو ازت بپرسم.فدااات:)
تو مشهد کسی اشنا داره ک پنل نوع a داشته باشه؟
Yones_1 ایدی لاینمه اگه میشه ادد کنین سوالامو اونجا جواب بدین لطفا:)
1-چند ساعت باتری نگه میداره؟
2-قیمت دقیقش تو بازار چنده؟
3-قیمت پنل a و b فرق داره؟
خوشحال میشم اقا رضا و خانوم لیونا جواب سوالمو بدین:)