مشخصات کاربر
 - نام کاربر : sina s
- تاریخ عضویت : 1393/8/15
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
شمارم اینه 09381204284
اگه اسمتو اس ام اس کنی باهات تماس میگییرم که بریم واسه منم بخریم
البته اگه وقتشو داشته باشی و لطف کنی ممنونت میشم.....
تقریبا کل نظراتو راجع به z2 خوندم!!
من با توجه به اینکه 1.500.000 تقریبا پول دارم بین note3 و one m8 و z2 موندم کدوم رو بخرم ؟؟؟؟
از s5 هم بخاطر بدنه پلاستیکیش بدم میاد .. ظاهرشو دوست ندارم......
خودم از ظاهر z3 خوشم اومده ولی پولم کمه.... از z2 هم خوشم میاد فقط چندتا سوال دارم اگه بتونی سریع تر جوابمو بدی ممنونت میشم :
1. اگه گوشی که میخرم japan display نباشه یا به تعریف شما نوع b باشه یا بدتر ، دیگه خیلی صفحه نمایشش داغونه یا باز هم خوبه ؟؟؟؟
2. اینکه گفتید اگه build number 0314 باشه دیگه نه داغ میکنه نه دوربینش می پره بیرون ، اینو قبل از اینکه پلمپ گوشی باز بشه از روی جعبه میشه فهمید یا اینم باز شانسیه ؟؟؟؟؟ و ایا با اپدیت های جدید مشکل حل میشه یا نه ؟؟؟
3.دوستم z1 داره صفحه نمایش خوب نیست z2 چقدر بهتره نسبت یه z1 ؟؟؟؟؟ یا پنل a یا b ؟؟؟؟
4. 6503 رو میشه از روی جعبه تشخیص داد ؟؟؟؟
از شیراز هستم اگه بتونی راهنمایی کنی ممنون میشم اگه بشه تلفنی باهات صحبت کنم که بهتره ...
اینم ایمیلم هست اگه شمارتو بفرستی خودم باهات تماس میگیرم sina_0080@yahoo.com