مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Mohammad M
- تاریخ عضویت : 1393/8/15
- تعداد نظرهای داده شده : 9
نظرها
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
فرق این دو مدل در پشتیبانی کردن LTE هست ک مربوط به نسل 4G میشه.
دوست عزیز من پیشنهاد میکنم نرم افزار ES Task Mananger رو داتلود و نصب کنید.
روش کار باهاشم خیلی راحت هس.
من الان زد2 دارم از همه چیش راضی هستم دائم هم نتم روشنه هیچ نویزی نداره باتریشم فوق العادس من تو هر 24 ساعت یک بار فقط شارژش میکنم.
انشالا اگه گرفتی دیگه ب هیچ گوشی دیگه ای فکر نمیکنی.
ممنون از زحماتت.
در مورد باتریش من میتونم نظر بدم
من دیشب اندروید رو.ارتقا دادم و باطری رو فول کردم تقریبا از ساعت 1:30 ب بعد تا الان دارم باهاش کار میکنم هنوز 65% شارژ دارخ در مورد گرمای گوشیم.میشه گفت تقریبا یک سوم شده کلن اپدیت توپیه.
من الان زد2 دارم و از همه چیزش ب خصوص باتریش راضی هستم
کیفیت دوربینش هم خوبه.
من زیاد از گوشی استفاده میکنم ب خصوص واسه بازی کلش:D
با این حالذهر 24 یاعت یکلار گوشیو شارژ میکنم.
قیمت گوشی هم چون بالا و پایین میشه نمشه دقیق گفت حدودا دورو بر 1370000 تا 1400000
من تازه عضو شدم شغلم فروش موبایل هیت اهل اصفهان هستم تعریف از خود نباشه اطلاعات ب روزی در مورد گوشی دارم خوشحال میشم در کنارتون باشم و ب سوالاتتون جواب بدم.
خودمم یکی از مشتریای دائم سونی هستم الام یه سونی وی و یه زد 2 دارم کاراییش عایه.