مشخصات کاربر
 - نام کاربر : A M
- تاریخ عضویت : 1393/9/8
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
تبلیغات
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
تشکر میکنم از آقای mehdin n مرسی که پاسخ دادید
همه اینکارو که گفتید باید ببرم موبایل فروشی ها انجام بدند یا خودمم میتونم؟
خیلی هزینش میشه؟ :)
یه سوال دیگه : اصلا اینکارو به نظر شما انجام بدم ؟ من این گوشی رو 4 آذر خریدم ، 6 آذرم الکی یه سری گزینه رو تیک زدم که باعث شد آپدیت بشه.
نمیدونم شاید خیلی حساسیت نشون میدم :(
ممنون میشم اگه دوباره راهنماییم کنید.
من تازه گوشی z2 رو خریدم نمیدونستم همگام سازی گوشیم روشن بوده اینکار باعث شد من گوشیم به روز رسانی کنم (بلد نبودم دیگه) اندروید گوشیم از 4.4.2 به 4.4.4 تبدیل شده . نمیدونم این خوبه یا بد؟ (البته میدونم ارتقاء پیدا کردن خوبه ها اما ....) . یه تغییر دیگش که من اصلا دوست ندارم این بود که آیکن هاش بزرگ شده و روی صفحه آیکن سطل زباله نمی یادفقط کلمه حذف میاد.
یه راهنمایی از دوستان محترم:
1. چکار کنم برگرده به 4.4.2؟
2. اگه برگردونم به ورژن قبلیش، مشکلی پیش نمیاد؟ مثلا عکس و فیلمو و .... و حتی نرم افزار هاش پاک بشه یا هر چیز دیگه ای احتمالش هست
ممنون میشم اگه اطلاعاتتون رو در اختیار من بزارید.