مشخصات کاربر
 - نام کاربر : mohammad reza N
- تاریخ عضویت : 1393/9/19
- تعداد نظرهای داده شده : 5
نظرها
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
اگ میخوای دانلود کنی باید گوشیت رو جیلبریک کنی یا اینکه از برنامه های دانلودر استفاده کنی
منظور از ناکس میندازه یعنی نشون میده که شما چه تعداد گوشی فلش زدید و یا روت کردید
ناکس بندازه گارانتی ابطال میشه
1 سلیفون
2 پارت نامبر - انلاک فکتوری بودن - نداشتن iccid - داشتن اچار سیمکارت
3 فیک نبودن کابل لایتینگ / شارژ / ایرپاد (تنها تشخیصش هم از راه نوشتاری هست)
4 اکتیو نبودن دستگاه
از سیبچه هم دانلود کنید مشکلی پیش نمیاد
البته من گوشیم جلبریک هست و توییک های appsync و ... نصب هست و کلی برنامه بازی نصب کردم ولی درکل هنگی ندیدم ...
تنها تشخیص اینکه cdma هست یا gsm هست فقط با برنامه اس..
اول باید بهفمید دیوایس شما چه نسخه ای هست برای مثال از برنامه itools استفاده میکنم
ایتولز باز کنید و برای فهمیدن مدل دیوایس خودتون طبق تصویر زیر عمل کنید
http://upload7.ir/imgs/2014-12/54620932443379936326.png
برای برنامه 25pp هم
http://upload7.ir/imgs/2014-12/77838122659556105829.png
http://upload7.ir/imgs/2014-12/63350362853075864764.png
برای مثال ای دیوایس من نسخه 6.1 هست
حالا به لینک دانلود فریمور دقت کنید (اسم فایل)
http://appldnld.apple.com/iOS8.1.1/031-10080.20141117.dJQMW/iPhone6,1_8.1.1_12B435_Restore.ipsw
Phone6,1_8.1.1_12B435_Restore.ipsw
نسخه فریمور مناسب با ایفون من 6.1 هست